וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח והתאבדות: גופות גבר ואישה נמצאו בדירה במודיעין

ילדיהם של בני הזוג, בני 67 ו-62, ניסו לדפוק על דלת הבית שברחוב כסלו בעיר - ללא מענה. כוחות משטרה וכיבוי נכנסו דרך מרפסת הבית ומצאו את גופותיהם, כשלצדם אקדח. השכנים סיפרו כי הגבר עבד כמאבטח ותיארו את השניים כ"זוג נורמטיבי וחיובי"

בית משפחה במודיעין ברחוב כסלו שבו נמצאו גופות בני זוג בשנות ה60 לחייהם. אור רביד, מערכת וואלה! NEWS
בית המשפחה במודיעין, היום/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד

גבר ואישה נמצאו היום (שישי) כשהם ללא רוח חיים בדירה ברחוב כסלו שבמודיעין. השניים, גבר בן 67 ואישה בת 62, התגלו לאחר שמכבי האש פרצו לדירה בעקבות דיווח של ילדיהם. בזירה נמצא אקדח, החשד הראשוני הוא שמדובר במקרה של רצח והתאבדות.

לפני הצהריים הילדים התקשרו לבית, וכשלא נענו הם התקשרו לשכנים שניסו לדפוק על דלת הבית. משלא הייתה תשובה, הם יצרו קשר עם מוקד 100 של המשטרה. שוטרים וכבאים נכנסו דרך מרפסת הדירה פנימה, שם מצאו את גופותיהם של בני הזוג ואת האקדח.

צוותי הצלה נאלצו לקבוע את מותם של בני הזוג במקום. המשטרה פתחה בחקירה, ונסיבות האירוע טרם הובהרו.

עוד בוואלה! NEWS:
לא רק ישראל: המסר התוקפני ביותר של אבו מאזן נועד לאוזני חמאס
שותים והורגים: יותר מאלף נהגים שיכורים נתפסו במרכז מתחילת 2018
המשנה ליועמ"ש: שב"כ לא חרג מסמכותו בתחקור פעילי שמאל

אירוע דקירה באלישמע 17 במאי 2017. ראובן קסטרו
צוותי הצלה נאלצו לקבוע את מותם של השניים במקום. אילוסטרציה/ראובן קסטרו

הבעל עובד באבטחה והאישה עבדה כעוזרת בגן. לבני הזוג ארבעה ילדים - שלוש בנות ובן, ונכדים בגילאי העשרה. המשפחה לא מוכרת לרשויות הרווחה. השכנים סיפרו כי הגבר החזיק אקדח מתוקף תפקידו כמאבטח. דודו, אחד מהשכנים, תיאר את השניים כ"זוג נורמטיבי" וסיפר כי הם "מתגוררים בבניין ברחוב כסלו יותר משבע שנים. בן אדם מאוד חיובי. היו אומרים שלום. שכנים מאוד נעימים ושלווים".

מירי, שמתגוררת בקומה מתחת לדירתם של בני הזוג, סיפרה כי הם "עברו למודיעין ממרכז הארץ לפני שש שנים" ותיארה אותם גם היא כ"זוג שליו ונורמטיבי, מאוד נחמדים. הם חזרו לאחרונה מחופשה משפחתית באילת".

"פגשתי אתמול את הבעל בשעות הצהריים, הוא הביא לי דבר דואר", הוסיפה מירי. "הוא היה מוכר בשכונה בתור 'האיש עם השפם'. איש מאוד נחמד, מאוד עדין. אבל מה שהתרחש אצלם בבית אנחנו לא יודעים. כל הסיפור לא מתחבר להם". את האישה תיארה כ"מאוד מופנמת, שקטה ונעימה" והוסיפה כי זו "טרגדיה, בלתי נתפס".

(עדכון ראשון: 14:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully