וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבד שליטה עם רכב השטח - והתהפך: בן 18 נהרג בתאונה בנגב

27.9.2018 / 21:57

באותה התאונה, שאירעה בצומת ערעור, צעיר נוסף כבן 20 נפצע בינוני וטופל על ידי כוחות מד"א. מתחקיר ראשוני עלה כי השניים נסעו ברכב שטח מאולתר ומסיבה שעדיין לא ברורה אבדה השליטה. חוקרי תאונות דרכים ממשיכים בחקירה. 208 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים מתחילת השנה

תאונת דרכים בערעור 27 בספטמבר 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
רכב השטח שהתהפך, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

נער בן 18 נהרג וצעיר נוסף כבן 20 נפצע באורח בינוני בהתהפכות של כלי רכב הנוסע בשטח שאירעה היום (חמישי) בכביש 80 בשטח פתוח סמוך לצומת ערוער שליד דימונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירת התאונה והעניקו טיפול רפואי לשני פצועים, ובהמשך נמסר כי בן ה-18 מת מפצעיו.

מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו לזירת עלה כי שני צעירים נסעו ברכב שטח מאולתר ומסיבה שעדיין לא ברורה אבדה השליטה בכלי הרכב. חוקרי תאונות דרכים ממשיכים בחקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו חשף בנאומו באו"ם: "לאיראן יש מחסן גרעיני סודי"
אבו מאזן נאם בעצרת האו"ם: "ירושלים לא למכירה"

תאונת דרכים בערעור 27 בספטמבר 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

בבית החולים איכילוב שבתל אביב נקבע היום מותו של ארי נשר, הנער בן ה-17 שנפצע באורח קשה בתאונת הפגע וברח בשדרות רוקח בעיר. חברו של הנער שנפצע באורח קל, שוחרר לביתו. השניים רכבו בליל ראשון האחרון על אופניים חשמליים בזמן שרכב, שבו נהג כדורגלן קבוצת מ.ס אשדוד יצחק אספה ויצא מחניון רידינג הסמוך, פגע בהם ונמלט מהמקום. משפחתו תרמה את אבריו.

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים פרסמה כי מתחילת שנה נהרגו 208 בני אדם בתאונות דרכים. זאת, בהשוואה ל-279 בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully