וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם שוכבים על הכביש, זה פגע וברח": הדיווח על התאונה בת"א

בית משפט השלום האריך ביומיים את מעצרו של שחקן קבוצת מ.ס אשדוד, החשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח בה נפצע נער בן 16 באורח קשה, וחברו באורח קל. סנגורו של הכדורגלן: "מדובר פה באדם נורמטיבי, הדור הצעיר של הכדורגל הישראלי, נגיש ערעור לבית המשפט המחוזי"

צלמים זמניים מורשים

"הם שניהם שוכבים על הכביש, זה נראה לי פגע וברח. האופניים מרוסקים", כך נשמע הדיווח שהתקבל במד"א אמש (שני) על התאונה בשדרות רוקח בתל אביב, בה נפגעו שני נערים קשה וקל. החשוד המרכזי בדריסה, שחקן כדורגל בקבוצת מ"ס אשדוד, הובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו ביומיים. שחקן נוסף מקבוצת עירוני קריית שמונה, נעצר לאחר התאונה ושוחרר למעצר בית בן חמישה ימים.

חברו של הנהג סיפר עליו לפני הדיון בבית המשפט כי "הוא ילד זהב, אין סיכוי שהיה עושה דבר כזה". נציג המשטרה אמר בדיון כי "החשוד הפקיר את הפצועים, שיבש חקירה, לא דיווח למשטרה ולא הגיש סיוע".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו שוחח עם פוטין: "העברת הטילים לסוריה מסוכנת"
מעקב במצלמות ומעצר בדרום ת"א: המצוד אחר הכדורגלנים החשודים
דיווח: האחראי על חקירת קשרי טראמפ-רוסיה יעזוב את תפקידו

תיעוד תאונת הפגע וברח בשדרות רוקח בתל אביב 24 בספטמבר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד התאונה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

לפי תחילת הדיון, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים. במהלך הדיון, הטוען המשטרתי אמר כי "החשוד הפקיר את הפצועים, שיבש את החקירה, לא דיווח למשטרה, לא הגיש סיוע לצעירים. לפי בדיקת הינשוף יצא פי חמשה מהמותר, היה במועדון, אני מבקש להיעתר לבקשה שהגשתי להארכת המעצר". השופטת טלי פישמן לא קיבלה את עמדת המשטרה, והאריכה את מעצר החשוד ביומיים בלבד.

בתום הדיון אמר הסנגורו של הכדורגלן, עו"ד אלון שליכטר: "היום בית משפט השלום בתל אביב הורה על הארכת מעצרו של מרשי ביומיים. אנחנו למדים את ההחלטה ככל הנראה יוגש ערר על ההחלטה. מדובר בעצם בתשובות שקיבלנו מהיחידה החוקרת שמפנה רק לדוח הסודי, במסגרתו לא היה ניתן לקבל תשובות ענייניות למהלך החקירה". שליכטר הוסיף כי "יש רק שתי פעולות חקירה בגינן הם מבקשים את המעצר ולכן נגיש עוד היום ערר לבית המשפט המחוזי בשל כך שאיננו משלימים עם ההחלטה. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחה מדובר במקרה טרגי".

לדבריו, "מדובר פה באדם נורמטיבי הדור הצעיר של הכדורגל הישראלי המקרה טראגי מאוד. אני מבקש לכבד את הצו לאיסור פרסום שעוכב עד מחר ולא לפרסם את שמו כדי לא לעשות לו דין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תאונת פגע וברח בשדרות רוקח בתל אביב -24 ספטמבר 2018. חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה/חטיבת דובר המשטרה

בשעות הלילה ניסו חוקרי משטרת מחוז תל אביב להבין מי מבין שניהם היה מאחורי ההגה בעת שפגעו בנערים, לאור העובדה שלאחר התאונה נמלטו החשודים עם רכבם מהמקום. שוטרי המחוז החלו מיד להתחקות אחר נתיב בריחת החשודים בעזרת אמצעים טכנולוגיים ופענוח תצלומי מצלמות הפזורות ברחבי העיר, בנתיבי איילון ובשטחים פרטיים.

אחרי פחות משעה הצליחו השוטרים לאתר את מיקום השניים ששהו בסמוך לאחד המועדונים ברחוב המסגר שבדרום העיר. ההערכה היא כי שני הכדורגלנים מליגת העל היו תחת השפעת אלכוהול. במשטרה מייחסים להם עבירות של הפקת זירת תאונות דרכים ושיבוש הליכי חקירה. מהחקירה עולה כי החשוד המרכזי נהג עם כמות אלכוהול הגבוהה פי חמישה מהמותר בחוק. שחקן נוסף בליגת העל נחקר, ושוחרר כעבור כמה שעות.

מפוצלת מטושטשת, 24 בספטמבר 2018. עיבוד תמונה
החשודים בדריסה/עיבוד תמונה

בקבוצת עירוני קריית שמונה הגיבו הערב למעצר שחקנה ששוחרר בתום חקירתו בתנאים מגבילים, ומסרו כי הוא נחקר מספר פעמים, נענה לדרישות החוקרים, ענה על כל שאלותיהם ומסר גרסה מפורטת, ובסופו של יום שוחרר לביתו, "אך ייתכן כי גם מעצר הבית יופסק בהתאם להתפתחויות. כל מידע נוסף עלול להתפרש כשיבוש חקירה, ולכן ראוי להסתפק בכך", מסרו.

הנערים, בני 16, פונו על ידי צוות מד"א לבית החולים איכילוב בעיר, כשאחד מהם פצוע באורח קשה מאוד ומטופל ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם, ונשקפת סכנה ממשית לחייו. הנער השני נפצע באורח קל, ושוחרר לביתו במהלך היום. אחד מהם רכב על קורקינט חשמלי נגד כיוון התנועה, בזמן שהחשודים יצאו עם רכבם מחניון רידינג סמוך לנמל תל אביב.

(עדכון ראשון: 22:20, 24/07/18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully