וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעקב במצלמות ומעצר בדרום ת"א: המצוד אחר הכדורגלנים החשודים

השניים חשודים שפגעו עם רכבם בשני נערים שרכבו על אופניים חשמליים בשדרות רוקח שבתל אביב כשהיו תחת השפעת אלכוהול. הם ברחו ממקום התאונה, אך תוך פחות משעה עלתה המשטרה על עקבותיהם. אחד החשודים כבר שוחרר למעצר בית - ואילו השני יובא בפני שופט להארכת מעצרו

צלמים זמניים מורשים

החל משעות הלילה (שני) ניסו חוקרי משטרת מחוז תל אביב להבין מי מבין שני החשודים, שחקני ליגת העל בכדורגל, היה מאחורי ההגה בעת שפגעו בשני נערים בשדרות רוקח שבתל אביב. זמן קצר לאחר התאונה, נמלטו החשודים עם רכבם מהמקום. שוטרי המחוז החלו מיד להתחקות אחר נתיב בריחת החשודים בעזרת אמצעים טכנולוגיים ופענוח תצלומי מצלמות הפזורות ברחבי העיר, בנתיבי איילון ובשטחים פרטיים.

תוך פחות משעה הצליחו השוטרים לאתר את מיקום השניים ששהו בסמוך לאחד המועדונים ברחוב המסגר שבדרום העיר. ההערכה היא כי החשודים - שחקני קבוצות עירוני קריית שמונה ומ.ס אשדוד - נהגו תחת השפעת אלכוהול. במשטרה מייחסים להם עבירות של הפקרת זירת תאונות דרכים ושיבוש הליכי חקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי הפלת המטוס: רוסיה תעביר טילי S-300 לאסד בתוך שבועיים
איראן מזהירה את ישראל וארה"ב: "הנקמה על הפיגוע תהיה הרסנית"
מועמד טראמפ לעליון ממשיך להסתבך: תלונה חדשה על הטרדה מינית

תאונת פגע וברח בשדרות רוקח בתל אביב -24 ספטמבר 2018. חטיבת דובר המשטרה
המשטרה איתרה את החשודים תוך פחות משעה/חטיבת דובר המשטרה

משהבינו החוקרים מי נהג ברכב, החליטו לשחרר את שחקן קבוצת קריית שמונה למעצר בית בן חמישה ימים, בעוד החשוד המרכזי יובא להארכת מעצרו הערב. מהחקירה עולה כי הוא נהג עם כמות אלכוהול הגבוהה פי חמש מהמותר בחוק. שחקן נוסף בליגת העל נחקר - ושוחרר כעבור כמה שעות.

בקבוצת עירוני קריית שמונה הגיבו למעצר, ומסרו כי שחקן המועדון נחקר מספר פעמים, נענה לדרישות החוקרים, ענה על כל שאלותיהם ומסר גרסה מפורטת, וסופו של יום שוחרר לביתו, אך ייתכן כי גם מעצר הבית יופסק בהתאם להתפתחויות. כל מידע נוסף עלול להתפרש כשיבוש חקירה, ולכן ראוי להסתפק בכך".

הנערים, בני 16, פונו על ידי צוות מד"א לבית החולים איכילוב בעיר, כשאחד מהם פצוע באורח קשה מאוד ומטופל ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם ונשקפת סכנה ממשית לחייו. הנער השני פצוע באורח קל, ושוחרר לביתו במהלך היום. אחד מהם רכב על קורקינט חשמלי נגד כיוון התנועה, בזמן שהחשודים יצאו עם רכבם מחניון רידינג סמוך לנמל תל אביב.

עוד באותו נושא

שני כדורגלנים מליגת העל נעצרו בחשד ל"פגע וברח", הלם במועדונים

לכתבה המלאה
תיעוד תאונת הפגע וברח בשדרות רוקח בתל אביב 24 בספטמבר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד התאונה בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

"זירת התאונה הייתה קשה, ראינו על הכביש אופניים מרוסקות ובסמוך שכב נער כבן 16 מחוסר הכרה", סיפרו פרמדיקיות מד"א רוני שיסגל ושי אלגבסו. "הוא סבל מפגיעת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה ופינינו אותו תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב. הנער השני שכב על המדרכה הוא היה בהכרה וסבל מחבלות בראש ובכל הגוף, לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית חולים כשמצבו בינוני".

לשני החשודים מיוחסות עבירות הנוגעות להפקרה וגרימת תאונה. סנגורו של אחד החשודים בתאונה, עו"ד אלון שליכטר מסר: "מרשי חף מפשע, הנושא נמצא כרגע בבדיקות ראשוניות והעניין יתברר בבית המשפט".

(עדכון ראשון 14:34)

מפוצלת מטושטשת, 24 בספטמבר 2018. עיבוד תמונה
השחקנים החשודים/עיבוד תמונה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully