וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סכסוך שכנים: אדם נהרג ושניים נפצעו בקטטה בקריית ים

23.9.2018 / 13:07

על פי החשד, הקטטה פרצה אתמול בגלל סכסוך שכנים. בתקרית נפצע גבר כבן 50 באורח אנוש עם חבלת ראש, וכן אדם נוסף נפצע באורח בינוני עם חבלה בחזה. צוות ניקיון מטעם העירייה עבד הבוקר שעות ארוכות על מנת לנקות את זירת האירוע מכתמי הדם

קטטה בקריית ים. גל סטבסקי, מד"א, מד"א
זירת האירוע, אתמול/מד"א, גל סטבסקי, מד"א

אחד הפצועים בקטטה בקריית ים אמש מת מפצעיו בבית החולים רמב"ם בחיפה הבוקר (ראשון). באירוע שנגרם על פי החשד כחלק מסכסוך שכנים, נפצעו מדקירה עוד שני בני אדם: גבר כבן 50 שנפצע באורח אנוש עם חבלת ראש, ואדם נוסף נפצע באורח בינוני עם חבלה בחזה. צוות של עיריית קריית ים עבד הבוקר שעות ארוכות באתר הקטטה, על מנת לנקות את חדר המדרגות שנותר מגואל בדם.

פראמדיק מד"א יונתן סנה שהוזעק למקום האירוע סיפר: "קיבלנו קריאה על קטטה בבניין מגורים. בחדר המדרגות בקומה השלישית שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות ועיסויים, וכאשר חזר הדופק והתחלנו להוציא את הפצוע מהבניין לניידת טיפול נמרץ על מנת לפנות אותו לבית החולים קראו לנו לדירה בבניין, שם היה גבר כבן 40 בהכרה עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון. מיד ניגשתי לדירה, ודיווחתי למוקד מד"א על התפתחות האירוע על מנת להזניק כוחות נוספים".
 
עוד בוואלה! NEWS:
רוסיה על הפלת המטוס: ישראל אשמה - פעילותה כפוית טובה
"קרה לי נס": קצין צה"ל שנורה בבטנו בתקרית בעזה חולם לחזור לגדוד
האם משטרת בריטניה מטייחת חיסול של מיליונר רוסי שהתנגד לפוטין?

קטטה בקריית ים. עיריית קריית ים - ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, עיריית קריית ים - ללא קרדיט
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully