וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דיווח אנונימי: פלסטיני נעצר בחשד לניסיון פיגוע בעפולה

22.9.2018 / 18:51

כוחות משטרה פתחו בסריקות ברחבי עפולה ופרסו מחסומים לאחר שהתקבל דיווח במשטרה על ניסיון פיגוע. לוחמי יס"מ איתרו את החשוד באמצעות מספר הרכב שבו נהג והביאו אותו לחקירת המשטרה והשב"כ בתחנה בעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיכול ניסיון הפיגוע, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעיר בן 21, תושב הרשות הפלסטינית, נעצר היום (שבת) בחשד שתכנן לבצע פיגוע בעפולה. תחילה התקבלה שיחה אנונימית במוקד 100 של המשטרה על ניסיון הפיגוע. בעקבות הדיווח, כוחות משטרה גלויים וסמויים פתחו בסריקות נרחבות בעיר ובפריסת מחסומים בכניסות והיציאות מהאזור.

בהמשך התקבלה שיחה נוספת במוקד המשטרה שהודיעה על מספר כלי הרכב שבו נמצא החשוד. לוחמי יס"מ איתרו את הרכב החשוד באזור רובע יזרעאל בעיר, ניטרלו את הפלסטיני ועצרו אותו. הוא הועבר לחקירה של המשטרה והשב"כ בתחנה בעיר.

עוד בוואלה! NEWS:
כשהברבור השחור יתקוף: מסנן הרעשים של צה"ל
הכתה והצליפה בקשיש מדמם: אישום נגד מטפלת סיעודית בגבעת עדה
"ארה"ב וישראל קשורות לפיגוע": איראן מבטיחה נקמה אחרי המתקפה הקטלנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצר החשוד הפלסטיני, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שלישי השבוע, עם כניסת ערב יום הכיפורים, סוכל ניסיון פיגוע סמוך לעיר העתיקה בירושלים. המחבל הוא תושב קלנדיה, צעיר בן 26 ששהה בישראל באופן לא חוקי לאחר שהפר את הסגר שהוטל במהלך החג על אזור יהודה ושומרון.

שוטרים שהוצבו סמוך לאזור המתפללים בעיר הבחינו במחבל שרץ לכיוונו של גבר שהיה במקום בניסיון לפגוע בו. החשוד המשיך בריצה לעבר כוח המשטרה כשהוא מניף בידו כלי חד, אך נוטרל בידי השוטרים. התקרית הסתיימה ללא נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully