וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלון נפץ התפוצץ במושב בשדות נגב; צה"ל תקף בצפון הרצועה

הבלון נחת סמוך לבתים ביישוב, ועם נחיתתו הופעל מנגנון הנפץ שהיה מחובר אליו - והתפוצץ. כלי טיס של צה"ל תקף חוליית משגרי בלוני תבערה, ומדיווחים פלסטיניים עולה כי בתקיפה נפצעו שניים

צילום: דוברות שדות נגב, עריכה: איתי עמרם

בלון נפץ נחת הערב (חמישי) במושב מלילות במועצה האזורית שדות נגב. עם נחיתתו הופעל מנגנון הנפץ שהיה מחובר אליו - והתפוצץ סמוך לבתים ביישוב. רבש"ץ המושב ביצע סריקה לאחר הישמע הפיצו, וזיהה את מקום הנפילה. לאחר מכן תקף כלי טיס של צה"ל חוליית משגרי בלוני תבערה בצפון רצועת עזה. מדיווחים פלסטיניים עולה כי מתקיפת חיל האוויר נפצעו שניים.

"אנו רואים זאת בחומרה רבה", אמר ראש מועצת שדות נגב, תמיר עידאן, בתגובה לנחיתת בלון הנפץ. "מבחינתנו מדובר באירוע טרור לכל דבר. אנו מצפים לתגובה חריפה וסומכים על צה"ל שיידע לבצע את הפעולות הנדרשות על מנת למנוע לחלוטין טרור על כל סוגיו".

נפתלי קלימי, תושב המושב, סיפר כי "שמעתי פיצוץ חזק שנשמע כעשרים מטרים מהבית. היה רעש של רימון הלם. רצתי החוצה, לא ראיתי כלום אבל היה ריח של אבק שריפה. תושב נוסף, רחמים חלילי, סיפר כי ישב בחצר שנשמע הפיצוץ החזק. "רצנו למקום - והזעקנו את כוחות הביטחון", סיפר הערב.

עוד בוואלה! NEWS:
הפלסטינים: שלושה הרוגים מאש צה"ל בהפגנות בגבול עזה
ניסיונות חדירה והפגנות ליליות: למה צה"ל מכיל את האירועים בגבול עזה?
דיווחים פלסטיניים: רחפן חדר מרצועת עזה לשמי ישראל

בלון נפץ נחת סמוך לבית ביישוב בשדות הנגב. מערכת וואלה! NEWS
זירת נחיתת הבלון, במושב מלילות/מערכת וואלה! NEWS

הלילה מת פלסטיני שנורה מאש צה"ל בהפגנה שנערכה אמש ליד רפיח, כך דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים. ההרוג, נער בן 15, נפצע במהלך ההפגנה כתוצאה מאש שנורתה על ידי הכוחות, ולאחר שפונה מהמקום נקבע מותו.

אתמול הודיע משרד הבריאות בעזה כי שני פלסטינים נהרגו מאש צה"ל בצפון רצועת עזה במהלך יום הכיפורים. עוד נמסר כי לפחות 46 מפגינים נוספים נפצעו במהלך העימותים. בצה"ל לא התייחסו לתקרית באופן ספציפי, ואמרו עם צאת יום הכיפורים כי ביומיים האחרונים אירעו כמה הפרות סדר אלימות בכמה מוקדים לאורך גדר המערכת בהשתתפות מאות פלסטינים.

עוד נמסר כי המפגינים הפלסטינים הבעירו צמיגים, השליכו בקבוקי תבערה ויידו אבנים לעבר הגדר ולוחמי צה"ל. כמה מהם השליכו רימון ומטען לעבר הכוחות, אך לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בנוסף לכך, הפלסטינים הצליחו לפגוע בתשתית הנדסית שצה"ל הציב מערבית לגדר. לפי צה"ל, הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי בהתאם להוראות הפתיחה באש.

  • עוד באותו נושא:
  • רצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully