וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת החום, התקף החרדה והחילוץ שאיחר: הטיול האחרון של הגר בירדן

13.9.2018 / 0:18

הגר לרר יצאה לטיול בן חמישה ימים לפטרה שבירדן עם מטיילים שהכירה בפייסבוק. לאחר כשעה וחצי החלה להתלונן על החום ובהמשך מעדה ונחבלה במרפק. בשל התקף חרדה הגר לא הייתה מסוגלת להמשיך את המסלול. כוחות החילוץ הגיעו מאוחר מדי

הגר לרר. -, מערכת וואלה! NEWS
שעה וחצי מתחילת הטיול החלה להתלונן על החום. הגר לרר/מערכת וואלה! NEWS, -

בני משפחתה של הגר לרר, בת ה-30 מבאר שבע שהתמוטטה ומתה ליד פטרה בירדן, סיפרו אתמול (חמישי) על הטיול האחרון של הגר. לרר יצאה שלשום עם מטיילים שהכירה בפייסבוק, לטיול מאורגן של חמישה ימים עם מדריך מקומי ומארגן ישראלי. לאחר שעה וחצי החלה להתלונן על החום.

כעבור כמה שעות, לקראת אחר הצהריים, מעדה הגר ונחבלה במרפק. מארגן הטיול ניסה לעזור לה, אך כעבור שעתיים, בשל התקף חרדה, לא הייתה מסוגלת להמשיך את המסלול. המדריך התקשה לתקשר איתה, וניסה להזעיק את המשטרה המקומית, שהחליטה לפנותה מהמקום.

לקראת השעה 22:00 החלו בפינויה של הגר, שכפי הנראה כבר לא הייתה בחיים. באחת בלילה צלצל הטלפון הנייד בבית המשפחה, אך הם ישנו, ורק עם בוקר, כשהגיעו השוטרים לבית, גילו את הבשורה הקשה שהגר התייבשה, והחילוץ הגיע מאוחר מדי. לאור תוואי השטח, פעולות החילוץ היו מורכבות וגופתה של הצעירה הוצאה באופן רגלי מהשטח.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי ההודעה על החלפת המפכ"ל: ארדן מציג את הליך המינוי
החשודים בהרעלת המרגל הרוסי בבריטניה נחשפים: "רק ראינו קתדרלה"

פטרה, ירדן. ויקיפדיה, מערכת וואלה! NEWS
יצאה עם מטיילים לטיול של חמישה ימים. פטרה, ירדן/מערכת וואלה! NEWS, ויקיפדיה

אמה של הגר התייחסה למות בתה, וצטטה מהספר "הנסיך הקטן", שהגר אהבה ואף קעקעה על גופה: "נוף זה הוא בעיניי הנוף היפה ביותר והעצוב ביותר בעולם כולו. אין לך דבר מצער יותר מאשר לשלח ידיד כי לא כל אדם זוכה לרע". הגר בת בכורה לאבי ואיריס, אחות לעומר ונועה. המשפחה ביקשה להימנע מנתיחת הגופה בירדן ועשתה מאמצים רבים להביא את הגר לארץ. "הגר היקרה שלנו, אהובה שלנו, עכשיו את חופשייה בטבע שכל כך אהבת", ספדו לה בני משפחתה עם היוודע דבר מותה.

בשבוע שעבר נהרג בנפילה מצוק תומר פרנקפורטר, צעיר בן 18 מירושלים, שטייל בפארק יוסמיטי במדינת קליפורניה שבארצות הברית. הצעיר טייל לבדו בטיול שלפני גיוס, אם כי במהלך הטיול הוא פגש מטיילים נוספים והצטרף אליהם. ככל הנראה, הוא מעד בעת שניסה להצטלם. יום לפני כן, מתה בפתאומיות אורנית מנחם, בת 25, בעיר דרמסאלה במחוז קאנגרה שבצפון הודו. מנחם, תושבת בת שלמה שליד זכרון יעקב, מתה ככל הנראה מתגובה אלרגית חריפה לחלב.

(עדכון ראשון: 21:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully