וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגגה יום הולדת לבת דודתה - וטבעה למוות: "רצתה לטרוף את העולם"

8.9.2018 / 19:03

הצעירה, בת 24 מבית שמש, הגיעה אמש לחוף פלמחים למסיבת יום ההולדת של בת דודתה, שטבעה אף היא ומאושפזת במצב אנוש. בן זוגה זה ארבע שנים ניסה להציל אותה - ללא הועיל. "הם תיכננו את יום ההולדת במשך שבועיים, לא מאמינות שזה קרה לחברה שלנו", סיפרה חברתה

צילום: מד"א

חבריהן של הצעירות שטבעו הבוקר (שבת) בחוף פלמחים מתקשים לעכל את הבשורה על מותה של הצעירה בת ה-24 במסיבת יום הולדת שהתקיימה בחוף. בת דודתה, כלת השמחה של המסיבה שטבעה גם היא, עדיין מאושפזת במצב אנוש בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב. צעירה נוספת פונתה גם היא בבית החולים וולפסון בחולון לאחר שלקתה בחרדה והערב שוחררה.

השמועה על הטרגדיה הופצה מפה לאוזן בית התושבים ברחוב רזיאל בבית שמש. "אנחנו לא מאמינות שזה קרה לחברה שלנו", סיפרה אחת מהחברות. "היא הייתה שאפתנית ורצתה לטרוף את העולם. היו לה תוכניות, היא לאחרונה סיימה לימודי שיננית ב'כללית' וחלמה להשתלב בתחום, זה בלתי נתפס שהיא איננה".

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: נער פלסטיני משליך אבן בגבול עזה - ונורה; צה"ל: "האירוע יתוחקר"
הפגנות הימין בגרמניה: מסעדה יהודית הותקפה על ידי רעולי פנים
דיווח: ארה"ב קיימה שיחות על הפיכה בוונצואלה עם מורדים בצבא

צעירה טבעה למוות בחוף פלמחים, מד"א. דוברות מד"א, מד"א
החוף שבו התרחשה הטביעה, היום/מד"א, דוברות מד"א

לדבריה, "הם תיכננו את יום ההולדת במשך שבועיים". סמוך לשעה 22:00 הן הגיעו לחוף ובבוקר נכנסו למים בטרם נמשו החוצה על ידי צוותי מד"א. החברה סיפרה כי בן זוגה של ההרוגה, עמו היא יצאה בארבע השנים האחרונות, "היה גם הוא בחוף והבחין בטביעתה של חברתו. הוא קפץ אל המים אך לא הצליח להציל את חברה שלו".

"אנחנו המומים ולא מעכלים את זה שהחבורה פשוט נהרסה", אמרה. "חלק מאיתנו היינו אמורות להיות שם גם בחגיגה, מי ידוע איך זה היה מסתיים. זה אסון".

עוד באותו נושא

אסון ביום ההולדת: צעירה טבעה למוות בפלמחים; חברתה במצב אנוש

לכתבה המלאה
צעירה טבעה למוות בחוף פלמחים , מד"א. דוברות מד"א, מד"א
צוות מד"א בזירת הטביעה בפלמחים, היום/מד"א, דוברות מד"א

הפרמדיק עידו דואק, שהיה בצוות שהעניק לשתיים טיפול רפואי במקום, סיפר: "כשהגענו ראינו מספר צעירות נסערות שסיפרו שחגגו יומולדת במקום, נכנסו למים ושתי בנות טבעו. נפגעת אחת הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וכשהתאפשר העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית חולים כשמצבה קריטי". עוד הוסיף הפארמדיק כי הצעירה השנייה חולצה מן המים לאחר 20 דקות כשהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. "היא הייתה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. עצוב מאוד להתחיל ככה, את השבת ואת השנה החדשה", סיכם.

באירוע נוסף, שהתרחש אתמול, גבר בן 54 טבע למוות בחוף לא מוכרז בפלמחים. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי לאחר שנמשה מהמים באמצעות אופנוע ים וביצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully