וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פצצת המרגמה המדויקת בעולם": ה"דוקרן" שיפתיע את האויב המסתתר

6.9.2018 / 10:56

"תע"ש מערכות" פיתחה פצמ"ר שמונחה על ידי GPS ויאפשר פגיעה מדויקת במטרות אויב עד למרחק של שמונה קילומטרים. הפצמ"ר עונה על צורך מבצעי של מזעור נזק סביבתי ופגיעה בשטחים אורבניים מאוכלסים ומניעת פגיעה באזרחים בלתי מעורבים

צילום: תעש, עריכה: שניר דבוש

"תע"ש מערכות" פיתחה פצמ"ר מדויק ויחודי מסוגו בעולם שמסוגל לפגוע נקודתית במטרות קרקעיות. פצצת המרגמה החדשה המכונה " דוקרן" - מונחית על ידי מערכת GPS ומערכת ניווט המאפשרת ללוחמים לפגוע בדיוק של עד מטרים ספורים מהמטרה. ה"דוקרן" עונה על צורך מבצעי, של צבאות מתקדמים בעולם, המחייב דיוק, מזעור נזק סביבתי ופגיעה מדויקת במטרות איכות ותשתיות בשטחים פתוחים ובעימות נמוך עצימות - בשטחים אורבניים מאוכלסים מונע את פגיעה באזרחים בלתי מעורבים.

דיוק הפצצה מקנה ללוחמי החי"ר יכולת ירי מטווח רחוק לעבר מטרות איכות בשטחים מאוכלסים, תוך שרידות והגנה ללוחמי החי"ר ומזעור הסיכון המבצעי, ובנוסף מייתר את הצורך ב"זנב לוגיסטי" מורכב ופגיע בשל הצורך במספר קטן של פצצות. בזכות מאפייניה הייחודיים מסוגלת הפצצה להגיע לטווח של כשמונה קילומטרים. הפצצה יכולה לפעול כחימוש שמופעל באוויר או בעת פגיעה במטרה. השימוש בראשי קרב שונים יאפשר טיפול במגוון רחב של מטרות ואיומים כגון כוחות אויב החוסים במבנים, בצמחיה ענפה או כלי רכב משוריינים.

עוד בוואלה! NEWS:
פגע מינית דרך האינסטגרם ב-120 קטינות: אישום נגד מאמן הכדוריד
"התאים הרדומים התעוררו": בממשל טראמפ מחפשים את כותב מאמר "ההתנגדות"
לאחר מאבק של שבוע: מתה הפעוטה שטבעה בבריכה בביתה בצפון

הכירו את הנשק החדש של צה"ל: דוקרן-פצמ"ר מונחה ומדויק. מערכת וואלה! NEWS
הפצמ"ר פוגע במטרת אימונים בניסוי מבצעי/מערכת וואלה! NEWS
  • עוד באותו נושא:
  • פצמ"ר
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully