וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע מינית דרך האינסטגרם ב-120 קטינות: אישום נגד מאמן הכדוריד

6.9.2018 / 9:30

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד בנו ריינהורן מהרצליה, בגין שורה ארוכה של עברות מין. על פי כתב האישום, המאמן פנה לקטינות בגילאים 9-17 בזהות בדויה של סוכנת דוגמנות ודרש מהן להתפשט ולבצע בפניו פעולות מיניות. ריינהורן נאשם בעשרה מקרי אונס

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה נגד מאמן הכדוריד בנו ריינהורן בן 35 מהרצליה, בגין שורה ארוכה של עברות מין באמצעות האינטרנט בקטינות. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שירי רום, ריינהורן פגע מינית ברשת ב-28 קטינות וארבע בגירות, וכן יצר קשר וניסה לפגוע מינית ב-45 קטינות נוספות וארבע בגירות נוספות. בנוסף, עקב הנאשם אחר כ-40 קטינות נוספות באינסטגרם במטרה לפנות אליהם ולנסות לפגוע בהן מינית. בכתב האישום נמנו 121 נפגעות ונפגעות פוטנציאליות. ריינהורן מואשם בעשרה מקרי אונס, כשהעונש המירבי על כל מקרה הוא עד עשרים שנות מאסר.

שיטת הפעולה של הנאשם מפורטת בכתב האישום, ועולה ממנה כי בשנה האחרונה, פנה ריינהורן לעשרות קטינות בנות 9 עד 17 דרך האינסטגרם, תוך שימוש בזהויות בדויות שיצר לעצמו. לצורך כך, פתח המשיב חשבונות באינסטגרם, בשמות בדויים, כאשר תמונת הפרופיל במרביתם הייתה של צעירה גרמניה, ממנה הוציא ממנה במרמה תצלומים שונים, לאחר שגרם לה, במרמה, לבצע בעצמה מעשים מגונים.

עוד בנושא:
עדויות על המאמן בנו ריינהורן החשוד בפדופיליה: "היה תוקפני"
"יעל סויסה", "קלי" ו"קים": הכינויים של המאמן החשוד מהרצליה

בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד החשוד בפדופיליה הובא לדיון בהארכת מעצרו. ניב אהרונסון
ריינהורן/ניב אהרונסון

לפי כתב האישום, ריינהורן הציג בפני הנפגעות מצג שווא לפיו הוא סוכנת דוגמנות, ובחלק מן המקרים מעצבת בגדי ים או מלהקת שחקנים, המציעה להן לדגמן עבורה. במקרה שהביעו עניין, הציע להן הנאשם לעבור אודישן מצולם, במסגרתו ביקש מהן לצלם עצמן בווידאו, תחילה בלבוש מלא, בהמשך בלבוש חלקי או בבגד ים, ולבסוף בעירום, ולשלוח אליו את התמונות ואת סרטוני הווידאו בוואטסאפ, הכל תוך הבטחה שימחק את התמונות.

בחלק מן המקרים, ביקש ריינהורן מהנפגעות לגעת בעצמן ולבצע בפני מעשים מיניים, תוך הצגת מצג שווא כי צילומים אלו חיוניים לצורך האודישן.

עוד על פי כתב האישום, הנאשם פעל בדרכים מתוחכמות על מנת להסוות את זהותו ולהקשות על איתורו. כך, למשל, פעל באמצעות שרתי proxy ושירותי vpn על מנת שלא יובילו אל כתובת ה-IP שבה השתמש. כמו כן, פתח חשבונות מזוייפים בוואטסאפ ובאינסטגרם תוך שימוש בכינויים ובתמונות של אחרים ותוך שימוש במחולל מספרי טלפון פיקטיביים שאינם שלו.

עוד באותו נושא

עדויות על המאמן בנו ריינהורן החשוד בפדופיליה: "היה תוקפני"

לכתבה המלאה
התכתבויות בוואטסאפ של החשוד בפדופיליה, בנו ריינהורן, 15 באוגוסט 2018. וואטסאפ, מערכת וואלה! NEWS
תיעוד מתוך התכתבות של ריינהורן עם אחת הקטינות/מערכת וואלה! NEWS, וואטסאפ
התכתבויות בוואטסאפ של החשוד בפדופיליה, בנו ריינהורן, 15 באוגוסט 2018. וואטסאפ, מערכת וואלה! NEWS
תיעוד מתוך התכתבות של ריינהורן עם אחת הקטינות/מערכת וואלה! NEWS, וואטסאפ

המשטרה פרסמה בחודש שעבר שורת כינויים שבהם השתמש ריינהורן. בין הכינויים שבהם השתמש כדי להטעות את הנערות שעמן התכתב - תוך שהוא מציג את עצמו לכאורה כסוכנת דוגמנות: לינוי, קלי, קים, ענבל, אלה, נועה, מיה, מירי, יעל סויסה.

הורים לתלמידים באחד מבתי הספר שבו עבד מאמן הכדוריד בנו ריינהורן סיפרו לוואלה! NEWS כי היה תוקפני כלפי ילדים. "עכשיו אני תופס את זה, הייתה לו התנהגות שהיא מאוד תוקפנית כלפי ילדים, לבנים במיוחד", סיפר אחד ההורים, "החזיקו אותו במערכת למרות שהיו לו בעיות של אלימות מילולית מול ילדים".

לדברי ההורה, העסקתו של ריינהורן נמשכה משום שלבית הספר היה חשוב לשמור ולקדם את קבוצת הכדוריד, וכי בית הספר זכה באליפות הכדוריד לבנים.

התכתבויות בוואטסאפ של החשוד בפדופיליה, בנו ריינהורן, 15 באוגוסט 2018. וואטסאפ, מערכת וואלה! NEWS
ההתכתבות של ריינהורן עם אחת הקטינות/מערכת וואלה! NEWS, וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully