וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מאבק של שבוע: מתה הפעוטה שטבעה בבריכה בביתה בצפון

6.9.2018 / 9:02

אנעל כהן (דהן) בת השלוש טבעה בבריכה פרטית בביתה שבמושב מיטב שבגלבוע בשבוע שעבר. הרופאים נאבקו על חייה ונאלצו לקבוע את מותה. "היא הייתה בת יחידה להוריה, האמא איבדה את כל עולמה", אמרו חברים במושב. "רגע אחד הביא לטרגדיה כל כך גדולה"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

בבית החולים העמק בעפולה מתה הלילה (חמישי) אנעל כהן (דהן), הפעוטה בת השלוש שטבעה בבריכה בביתה שבמושב מיטב במועצה האזורית גלבוע לפני כשמונה ימים. הפעוטה פונתה לבית החולים במצב אנוש, והצוות הרפואי קבע הלילה את מותה.

"כשנכנסתי לחצר הבית ראיתי פעוטה בת שלוש שוכבת בסמוך לבריכה כשהיא מחוסרת הכרה", סיפר חובש מד"א טל כהן שהגיע לזירה. "היא הייתה ללא דופק וללא נשימה לאחר שנמשתה מהבריכה. יחד עם כונני תגובה מיידית נוספים של מד"א שהגיעו למקום התחלנו את הטיפול הרפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות והיא פונתה במצב קריטי תוך כדי המשך טיפול רפואי וביצוע פעולות החייאה לבית החולים העמק".

טביעה בבריכה פרטית  בבית במושב במועצה אזורית הגלבוע. דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
צוות מד"א מחוץ לביתה הפעוטה, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א

עובד נור, ראש המועצה האזורית הגלבוע אמר הבוקר "אנו משתתפים באבלה הכבד של שלומית כהן, הסייעת היקרה שלנו, ממושב מיטב, על מותה הטראגי של ביתה ענאל.
הנהגת המועצה והעובדים עמדו לצידה של האם והמשפחה מהרגע הראשון, ונוסיף לעמוד לצידה, לתמוך ולחבק, ככל שידרש. שלא נדע עוד צער".

מיכאל אברהם, יו"ר ועד המושב מיטב אמר הבוקר " אנחנו משתתפים באבלה הכבד של המשפחה. האימא דאגה וטיפלה במסירות אין קץ בילדה שהיתה כל עולמה. תושבי מיטב בצער עמוק ושולחים תנחומים למשפחה. הילדה היתה בתה היחידה. רגע אחד קטן הביא לטרגדיה גדולה כל כך. אנחנו עדיין לא מעכלים את האסון".

טביעת פעוטות בבריכות הפכה שכיחה באופן מדאיג במהלך הקיץ האחרון, ורבים כבר מגדירים אותה כמכת מדינה. אלא שבניגוד לפעמים הקודמות האירוע במושב מיטב התרחש בביתה של הפעוטה ולא בדירת נופש או בבריכה ציבורית. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ובאיסוף ראיות. מתחילת 2018 טבעו למוות 24 ילדים ב-63 אירועי טביעות.

(עדכון ראשון: 8:00)

עוד באותו נושא

פעוטה טבעה בבריכה בביתה במושב בגלבוע; מצבה אנוש

לכתבה המלאה
פעוטה כבת שלוש טבעה בבריכה בבית פרטי במושב מיטב ונמשתה מהמים. מערכת וואלה! NEWS
חוקרי משטרה בביתה של הפעוטה, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully