וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר נהרג בטיול שלפני הגיוס בארה"ב: "תלמיד מצטיין, דמות מרכזית"

5.9.2018 / 19:28

רבים הגיעו לבית משפחתו של תומר פרנקפורטר בשכונת עין כרם שבירושלים עם הידיעה על מותו בנפילה מצוק בפארק יוסמיטי. "הוא סיים בגרות ב-5 יחידות במתמטיקה כבר בכיתה י' והתחיל את לימודיו באוניברסיטה", סיפר מנהל בית הספר שבו למד. משרד החוץ מסייע בהעברת גופתו לישראל

תומר פרנקפורט שמת ביוסמיטי פארק, ארה"ב, 5 בספטמבר 2018. מוטי יפרח, מערכת וואלה! NEWS
תומר פרנקפורטר/מערכת וואלה! NEWS, מוטי יפרח

תומר פרנקפורטר בן 18 מירושלים נהרג היום (רביעי) בטיול בפארק יוסמיטי במדינת קליפורניה שבארצות הברית לאחר שנפל מצוק. אמו של פרנקפורטר סיפרה כי בנה נסע לטיול שלפני הגיוס למשך חודשיים. תחילה היה בהולנד ואחר כך טס לארצות הברית. במהלך הטיול הוא פגש מטיילים נוספים והצטרף אליהם. ככל הנראה, הוא מעד בעת שניסה להצטלם. אביו של פרנקפורטר סיפר לקורביו, שהשיחה האחרונה שלו עם בנו היתה לפני יומיים.

"תומר שלנו היה תלמיד מצטיין , דמות מרכזית, נדיבה ותורמת בחיי הכיתה ובמגמת הקולנוע אותה אהב", סיפר אריק ספורטה, מנהל תיכון הדו-לשוני בירושלים שבו למד פרנקפורטר. "תומר סיים 5 יחידות לימוד במתמטיקה כבר בכיתה י' והחל את לימודיו באוניברסיטה כבר בתיכון. קהילת בית הספר המומה וכואבת את האובדן הגדול. הקהילה המשותפת היהודית-ערבית של בית הספר שתומר ומשפחתו חלק ממנה כבר שנים רבות תמשיך ללוות את המשפחה וחבריו בימים הקשים".

המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ מסייעת בהעברת גופתו של לישראל. אתמול בבוקר מתה בפתאומיות אורנית מנחם, בת 25, בעיר דרמסאללה במחוז קאנגרה שבצפון הודו. מנחם, תושבת בת שלמה שליד זכרון יעקב, מתה ככל הנראה מתגובה אלרגית חריפה לחלב.

עוד בוואלה! NEWS:
פרגוואי הודיעה: נחזיר את השגרירות מירושלים לתל אביב
אקדח הסיכות היה תקול, והמנותחת מתה: "אימא נרצחה בבית החולים"
ריח בחירות? לפיד במגעים לצירוף ראש אכ"א לשעבר ושגריר ישראל באו"ם

סלע אל קפיטן בפארק הלאומי יוסמיטי, קליפורניה. רויטרס
פארק יוסמיטי שבקליפורניה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully