וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח בחירות? לפיד במגעים לצירוף ראש אכ"א לשעבר ושגריר ישראל באו"ם

5.9.2018 / 17:17

פרסום ראשון: יו"ר יש עתיד פועל לחיזוק הרשימה שיציג בבחירות הבאות, ועל פי גורמים שעודכנו בפרטים, הוא אציע לאלוף במיל' אורנה ברביבאי ולרון פרושאור מקום בצמרת הרשימה. "לא אתייחס פומבית לשיחות והצעות ספציפיות", אמר פרושאור

עריכת וידאו:ניר חן

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, מנהל מגעים עם שגריר ישראל באו"ם לשעבר רון פרושאור ועם אלוף במיל' אורנה ברביבאי, ראש אכ"א, על הצטרפות ליש עתיד בבחירות הבאות - כך נודע היום (רביעי) לוואלה! NEWS. לדברי גורמים שעודכנו בפרטי המגעים, לפיד הציע באחרונה לפרושאור ולברביבאי מקום בצמרת הרשימה, ואף הבטיח לשניהם תפקיד ביצועי במידה ויש עתיד תהיה חלק מהממשלה הבאה אחרי הבחירות. מטעמו של לפיד נמסר כי "לפיד נמצא בקשר עם אנשים רבים והם נשארים איתו בקשר מפני שהוא לא מדבר על זה בתקשורת".

פרושאור, ששימש בעבר מנכ"ל משרד החוץ ושגריר ישראל באו"ם ובבריטניה, עומד בשנתיים האחרונות בראש מכון אבא אבן ללימודי דיפלומטיה במרכז הבינתחומי, אך מפלרטט בשנים האחרונות עם העולם הפוליטי. בעבר ניהל מגעים, בין היתר, גם עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ויו"ר כולנו משה כחלון.

חגיגות יום העצמאות ה- 242 של ארה"ב באיירפורט סיטי 3 ביוני 2018. ראובן קסטרו
" יש לי עוד הרבה לתרום למדינה". פרושאור/ראובן קסטרו

ברביבאי, שהיתה האישה הראשונה להתמנות במינוח בדרגת אלוף, פרשה מצה"ל ב-2014 ומאז מעורבת בפעילויות חינוכיות אקדמיות וציבוריות. פרושאור מסר בתגובה "גם אחרי למעלה מ-30 שנה בשירות הציבורי, יש לי עוד הרבה לתרום למדינה. כמובן שלא אתייחס פומבית לשיחות והצעות ספציפיות", ברביבאי העדיפה שלא להגיב לפניית וואלה! NEWS.

לפי ההערכות, לפיד יבקש לחזק את הרשימה שלו בבחירות הבאות בדמויות מדיניות - ביטחוניות, ובחודשים האחרונים הוזכר שמם של שר הביטחון לשעבר משה יעלון והרמטכ"לים לשעבר בני גנץ וגבי אשכנזי כמועמדים פוטנציאליים. אתמול לפיד ערך כנס פוליטי גדול בתל אביב בו הצהיר כי הוא מתכוון "לנצח בבחירות הבאות" למרות שברוב הסקרים היום יש פער משמעותי בין יש עתיד לבין הליכוד, בערך כ10 מנדטים.

"ראש ממשלה שהודיע שיש לו יעד אחד. מה היעד שלו? לא הפערים החברתיים, לא יוקר המחיה, לא שלטון החוק. היעד שלו זה 40 מנדטים. לא יהיו לך 40 מנדטים מר נתניהו, גם לא 30 מנדטים, ואני עומד לנצח אותך בבחירות הקרובות ולקחת ממך את ההגה ואת הנהגת המדינה", לפיד אמר אתמול.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נשיא המדינה ראובן ריבלין עם זוכת פרס "חיים הרצוג" האלוף (במיל') אורנה ברביבאי לרגל זכייתה. מאי 2016. לשכת העיתונות הממשלתית
ברביבאי לצד השיא ריבלין/לשכת העיתונות הממשלתית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully