וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך ויכוח עם רוכב אופניים חשמליים בת"א: בן 70 התמוטט - ומת

3.9.2018 / 16:14

הולך רגל התמוטט במהלך ויכוח עם צעיר ברחוב ויצמן בתל אביב, לאחר שהשניים החלו לתקוף אחד את השני. הולך הרגל פונה לבית החולים במצב קשה, ושם נקבע מותו. החשוד בתקיפה, תושב העיר, נעצר והועבר לחקירה

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שניר דבוש

הולך רגל בן 70 התמוטט ומת במהלך ויכוח עם רוכב אופניים חשמליים בן 28 ברחוב ויצמן תל אביב, ככל הנראה על רקע השימוש בכביש. במהלך הוויכוח החלו השניים לתקוף אחד את השני, ובשלב מסוים בן ה-70 התמוטט, ופונה אל ידי מד"א לבית החולים איכילוב במצב קשה, שם נקבע מותו. החשוד בתקיפה, תושב העיר, נעצר והועבר לחקירה.

גורם במשטרת תל אביב אמר כי עדיין לא ברור מה גרם למותו של הולך הרגל. "רק לאחר נתיחה לאחר המוות נדע אם מדובר במוות על רקע לבבי, או מוות כתוצאה מחבלה. החשוד נמצא כרגע בחקירה, אך אין לנו אינדיקציה שהוא גרם לחקירה ישירה שהביאה למותו של המנוח, אבל אנחנו בודקים את השתלשלות האירוע", אמר הגורם.

עוד בוואלה! NEWS:
רגע לפני תחילת כתה י': טל בן ה-16 נהרג כשרכב על אופניים חשמליים
טרגדיה בירח הדבש: ישראלי בן 25 נהרג בתאונת דרכים בצפון תאילנד
הנשיא המקלל נחת בישראל והפיליפינים מתרגשים: "מי שמבקר אותו - משוגע"

אופניים חשמליים, רמת גן. מאי 2016. ראובן קסטרו
ויכוח עם רוכב אופניים חשמליים/ראובן קסטרו

אתמול נקבע מותו של נער בן 15, טל זיידל, שנפצע בתאונת דרכים בסוף השבוע ליד אשקלון, כשרכב על אופניים חשמליים. זיידל יצא ביום שישי האחרון ביחד עם חברים למפגש עם חברים ביישוב סמוך. בעת שרכבו על אופניים חשמליים, נפצע זיידל באורח אנוש מפגיעת כלי רכב בכביש 4, סמוך ליישוב בת הדר. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו ואת הרוכב הנוסף לבית החולים ברזילי באשקלון.

מבית החולים ברזילי הועבר זיידל להמשך טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותו כעבור שלושה ימים. זיידל, יליד קיבוץ ניצנים ותושב קיבוץ זיקים, בן לאמיר ומעין והבכיר מבין ארבעה ילדים, אמור היה להתחיל אתמול את לימודיו בכיתה י' בתיכון האזורי "שקמה" ביד מרדכי, טל מור, מנהל המשק בקיבוץ זיקים, סיפר כי המשפחה עברה להתגורר בקיבוץ לפני כשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully