וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בירח הדבש: ישראלי בן 25 נהרג בתאונת דרכים בצפון תאילנד

ידידיה קלרמן ששהה במהלך חופשה בפאי שבצפון המדינה נהרג בתאונת דרכים קטלנית כשנהג שיכור פגע בו בעת שצעד עם אשתו ברחוב. "בחור שמח שאהב לחיות את החיים בגדול", סיפר אחיו. קונסול ישראל בבנגקוק ומשרד החוץ פועלים להשבת ארונו לארץ. אשתו, קסם, נפצעה באורח קל

צילום: אור רביד, עריכה: שניר דבוש

ידידיה קלרמן, תושב נוף איילון בן 25 נהרג בתאונת דרכים בתאילנד - כך אישרו הבוקר (חמישי) במשרד החוץ. הצעיר שהה בחופשת ירח דבש עם אשתו קסם בעיירה פאי שבצפון המדינה. על פי החשד, נהג שיכור דרס את הצעיר בעת שצעד עם אישתו ברחוב, וכתוצאה מפציעותיו נקבע מותו בהמשך.

קונסול ישראל בבנגקוק והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי של משרד החוץ מסייעים להבאת גופתו לישראל, אביו של ידידה הוא מתנדב בזק"א.

בני הזוג התחתנו בינואר בשנה שעברה, ולאחר שחרורם משירות קבע כקצינים בצה"ל נסעו לפני יותר מחודש לירח דבש באסיה. "אנחנו טסים לראות עולם", כתבו השניים בפייסבוק עם יציאתם מהארץ.

הרוג- לשימוש חד פעמי. פייסבוק, צילום מסך
"הקימו בית נפלא". ידידיה וקסם קלרמן/צילום מסך, פייסבוק
פאי, תאילנד. מפות, צילום מסך
פאי, תאילנד/צילום מסך, מפות
הרוג- לשימוש חד פעמי. פייסבוק, צילום מסך
"אהב לחיות את החיים בגדול". קלרמן/צילום מסך, פייסבוק
נופים בעיירה פאי שבצפון תאילנד. גיל דגן, מערכת וואלה!
שדות בפאי/מערכת וואלה!, גיל דגן

את הטיול התחילו בני הזוג בווייטנאם, בהמשך עברו לפיליפינים ולפני שלושה ימים בלבד הגיעו לתאילנד. השניים שכרו אופנוע, והבוקר נפגעו מרכב חולף. מותו של ידידיה נקבע במקום, קסם שנפצעה באורח קל, הובהלה לקבלת טיפול רפואי.

יהונתן, אחיו של ידידיה, סיפר כי הוא היה "בחור שמח שאהב לחיות את החיים בגדול, הוא הקים ביחד עם קסם בית נפלא. בכל מקום אליו הגיע התחבב על כולם והפך למוקד סביבו התגבשו חבריו ומשפחתו".

הרוג- לשימוש חד פעמי. פייסבוק, צילום מסך
השתחררו וטסו לירח דבש. ידידיה וקסם קלרמן/צילום מסך, פייסבוק
הרוג- לשימוש חד פעמי. פייסבוק, צילום מסך
"התחבב על כולם והפך למוקד סביבו". ידידיה קלרמן/צילום מסך, פייסבוק
ידידיה קלרמן נהרג בתאונת דרכים בפאי בתאילנד. גילי דגן, מערכת וואלה! NEWS
הגיעו לעיר לפני שלושה ימים בלבד. העיירה פאי/מערכת וואלה! NEWS, גילי דגן

הרב נחמיה ויליהם מבית חב"ד בבנגקוק סיפר כי הרכב הפוגע נסע במהירות ופגע בצעיר. לדבריו הוא פונה לבית החולים האזורי בצ'אנג מאי אך מצבו החמיר ובהמשך נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

ג', ישראלי ששוהה בחופשה בצפון המדינה ושמע על התאונה הקשה, אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "כל הישראלים שמטיילים בצפון ושמעו על התאונה בהלם גדול. יש כאן הרבה צעירים שנסעו לטייל ולהירגע. אנחנו לא מעכלים עדיין את המקרה. הזוג שנפגע בתאונה הקשה הגיע לחגוג ירח דבש בתאילנד אחרי טיול ארוך בווייטנאם ובילו עם שאר הישראלים".

ידידיה קלרמן נהרג בתאונת דרכים בפאי בתאילנד. גילי דגן, מערכת וואלה! NEWS
נסעו מיד אחרי השחרור לטיול לירח דבש. קלרמן במהלך שירותו הצבאי/מערכת וואלה! NEWS, גילי דגן

בתחילת החודש נהרג בתאונת דרכים בהונגריה בלאל דראושה, תושב עראבה בן 44. דראושה שהה בחופשה עם אשתו ושלושת ילדיו, והם נפגעו בתאונה חזיתית בכביש המחבר את בודפשט עם דברצן. בני המשפחה האחרים ספגו פגיעות בדרגות פציעה שונות.

בתאונה נוספת שאירעה החודש נהרגה יעל בסיס, תושבת אלעד, בתאונת דרכים באלפים הצרפתיים, סמוך לגבול שוויץ. שני ילדיה של בסיס וחמישה תיירים ישראלים נוספים נפצעו אף הם בתאונה.

בחודש שעבר נהרג יגאל טישמן, צעיר בן 28 תושב רעננה, בתאונת אומגה בחופשת ירח דבש בהונדורס. אשתו, שיר, נפצעה באורח קשה בתאונה - והועברה לטיפול בבית חולים בפלורידה. כמה שבועות לאחר התאונה היא שבה לישראל, והחלה להשתקם מפציעתה.

(עדכון ראשון: 9:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully