וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה מירח הדבש, לבד: השיבה העצובה לישראל של הפצועה שאיבדה את בעלה

31.7.2018 / 13:15

שבועות אחרי תאונת האומגה בהונדורס שבה נפצעה קשה ואיבדה את בעלה הטרי ממשיכה שיר פרנקל בתהליך השיקום - ושבה לארץ. "הזמן הוא התרופה הטובה ביותר ואנחנו מלווים ותומכים בה", אמר אביה, שביקש להודות למי שסייעו לשתי המשפחות לאחר התאונה

יגאל טישמן מרעננה שנהרג במהלך ירח הדבש שלו בהונדורס ואלמנתו. באדיבות המשפחה
פרנקל וטישמן בחופשת ירח הדבש/באדיבות המשפחה

כחודש אחרי התאונה שבה איבדה את בעלה הטרי יגאל טישמן בירח הדבש בהונדורס שבה בתחילת השבוע שיר פרנקל לישראל, כשהיא עדיין סובלת מפציעות ושברים בצלעות. בזמן שחלף מהתאונה הייתה פרנקל מאושפזת בבית חולים בפורט לודרדייל שבפלורידה.

לדברי אביה, ידין, היא עודנה מתקשה בהליכה ובעלייה במדרגות ועד שישתפר מצבה הבריאותי היא אינה שוהה בביתה. "מעבר לפגיעה הפיזית מלווים את שיר הרבה חששות", אמר בשיחה עם וואלה! NEWS. "אומרים שהזמן הוא התרופה הטובה ביותר ואנחנו איתה, מלווים ותומכים בה". פרנקל הוסיף עוד כי המשפחה מודה למי שסייעו להם לאחר תאונת האומגה שבה נהרג בעלה של שיר, וכן למשפחת טישמן שבצערה ביקש להשתתף. .

לקריאה נוספת:
"אהב את החיים": יגאל נהרג בתאונת האומגה בירח הדבש בהונדורס

פיוני הפצועים בתאונת האומגה בהונדורס. ---, מערכת וואלה! NEWS
פינויה של פרנקל לאחר התאונה, בתחילת החודש/מערכת וואלה! NEWS, ---

בני הזוג ששהו בארצות הברית בחופשת ירח דבש בתחילת החודש עלו על ספינת תענוגות שיצאה מפלורידה להפלגה בקריביים. בין תחנות השיט, עגנה הספינה גם לחופו של האי רואטן שבהונדורס. בכלי תקשורת מקומיים דווח כי במהלך הסיור באי עלו השניים למתקן אומגה והתנגשו אחד בשני.

על פי אותם פרסומים, הכלי עליו נעה פרנקל נתקע ונעצר באמצע המסלול. טישמן שכבר החל לנוע גם הוא על כבלי האומגה, התנגש בפרנקל בחוזקה. "האישה נתקעה במחצית הדרך והגבר פגע בה מאחור", סיפר לכלי התקשורת המקומיים נציג של כוחות החילוץ שהגיעו לזירה לטפל בשניים. טישמן פונה גם הוא לבית החולים המקומי, אך מת מפצעיו כעבור שעות אחדות.

עוד באותו נושא

תאונת האומגה בהונדורס: הבעל התנגש באשתו - ונהרג

לכתבה המלאה
פיוני הפצועים בתאונת האומגה בהונדורס. ---, מערכת וואלה! NEWS
צוותי החילוץ מפנים את טישמן מזירת התאונה, החודש/מערכת וואלה! NEWS, ---

לפני כשלושה שבועות לאחר שגופתו הוטסה לישראל נערכה ברעננה הלוויתו של טישמן. בדברי ההספד כינו אותו קרוביו "אדם עם חיוך רחב ובעל לב ענק ונתינה אינסופית". בני משפחה נוספים אמרו כי הוא "תמיד עזר לזולת, אהב את החיים ואת משפחתו. הוא היה אמנם הצעיר מבין שלושת האחים אך התנהג תמיד כבוגר מכולם. יגאל תמיד נהג בכבוד רב לסביבתו עם שקט פנימי ונינוחות ותמיד שידר רוגע. היה מקרין אור לסביבתו עם חיוכו הכובש והיה ידוע בשם 'סמיילי".

יגאל טישמן מרעננה שנהרג במהלך ירח הדבש שלו בהונדורס. באדיבות המשפחה
היה מוכר לחבריו בכינוי "סמיילי". טישמן/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully