וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לדוטרטה: תודה שעמדתם לצד היהודים בשואה

3.9.2018 / 13:53

ראש הממשלה ניפגש בירושלים עם נשיא הפיליפינים והזכיר למי שהשווה את עצמו להיטלר כי מדינתו תמכה ביהודים בתקופת השואה. "אנחנו זוכרים את חברינו, היחסים בין המדינות פורחים". בהמשך צפוי המנהיג השנוי במחלוקת לבקר במוזיאון יד ושם

צילום: רוני כנפו, עריכה: איתי עמרם

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ונשיא הפיליפינים רודריגו דוטרטה נפגשו היום (יום שני) בירושלים. נתניהו הזכיר כי הפיליפינים עמדה לצד היהודים בשואה, ואמר כי דוטרטה הוא הנשיא הראשון מהפיליפינים שמבקר בישראל.

"אנחנו זוכרים את חברינו, היחסים בין המדינות פורחים בשנים האחרונות", אמר נתניהו לדוטרטה. הנשיא הפיליפיני השנוי במחלוקת הדגיש כי הוא מקווה שישראל תמשיך ביחסים החמים והידידותיים עם הפיליפינים. בנוסף הוא הציג בפני ראש הממשלה את בתו היהודייה, שרה.

עוד בוואלה! NEWS
צמודים למקרר: כמחצית מישראלים סובלים מעודף משקל
ליברמן רומז: ישראל עשויה לתקוף מטרות איראניות גם בעיראק
שני צעירים התמוטטו במהלך מסיבת טבע; אחד מהם במצב קשה

פגישה בין ראש הממשלה, בנימין נתניוהו ונשיא הפיליפינים, רודריגו דוטרטה, במשרד ראש הממשלה. ג?רוזלם פוסט, פול צלמים
"זוכרים את חברינו". נתניהו ודוטרטה במהלך פגישתם, היום/פול צלמים, ג?רוזלם פוסט

נשיא הפיליפינים הגיע אתמול לישראל לביקור מדיני ראשון בישראל. הוא צפוי לבקר בשעות הצהריים במוזיאון "יד ושם בירושלים. הוא צפוי להיפגש מחר (יום שלישי) עם נשיא המדינה ראובן ריבלין ובהמשך השבוע ייפגש עם הקהילה הפיליפינית הגדולה בישראל ויבקר באנדרטת "הדלתות הפתוחות" בראשון לציון, המציינת הצלת היהודים על ידי הפיליפינים. לאחר ביקורו בישראל, הוא צפוי להמריא לירדן.

דוטרטה נחשב לנשיא מעורר מחלוקת בעקבות התבטאויותיו החריפות מאז נבחר לתפקיד. השבחים שנתן לאדולף היטלר, כשאמר שהיה שמח לחסל מיליוני סוחרי סמים בארצו כפי שהפיהרר השמיד יהודים, לא יפריעו לו לבקר במוזיאון "יד ושם". זה היה בנובמבר 2016 והוא התנצל ושב לעלוב במטרות החביבות ביותר עליו - נשים, מתנגדי ממשלתו, ארגונים בינלאומיים והכנסייה הקתולית.

עוד באותו נושא

הנשיא המקלל נחת בישראל והפיליפינים מתרגשים: "מי שמבקר אותו - משוגע"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביקור מדיני ראשון. דוטרטה והשר קרא אתמול בנתב"ג/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוטרטה עומד בראש משלחת שרים גדולה, בתוכה שרי החוץ, ההגנה, המסחר, החקלאות, בטחון הפנים, המדע, העבודה, התיירות והתחבורה וכן סנאטורים בכירים. נשיא הפיליפינים יציין בביקורו 80 שנה לפתיחת שערי הפיליפינים לקליטת פליטים יהודיים שנמלטו מאימת המשטר הנאצי, ו-70 שנה לתמיכת הפיליפינים בהחלטת האו"ם מכ"ט בנובמבר 1947.

פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא הפיליפינים רודריגו דוטרטה, 03 בספטמבר 2018. עמוס בן גרשום לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו ודוטרטה, היום/מערכת וואלה! NEWS, עמוס בן גרשום לע"מ
פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא הפיליפינים רודריגו דוטרטה, 03 בספטמבר 2018. עמוס בן גרשום לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו ודוטרטה, היום/מערכת וואלה! NEWS, עמוס בן גרשום לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully