וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים התמוטטו במהלך מסיבת טבע; אחד מהם במצב קשה

המשטרה עצרה אדם אחד בגין תקיפת שוטרים ואף עיכבה לחקירה כמה בני אדם בגין קיום מסיבה בלתי חוקית בשטח פתוח סמוך לרנתיס. שני הצעירים פונו לבית החולים לאחר של פי החשד צרכו מנת יתר של סמים

עריכת וידאו: ניר חן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מסיבת הטבע הופסקה/מערכת וואלה, צילום מסך

המשטרה עצרה חשוד בתקיפת שוטרים במהלך מסיבת טבע שהתקיימה סמוך לרנתיס ביום שבת. במהלך המסיבה פונו שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם לבית החולים בילינסון, אחד מהם במצב קשה, לאחר שהתמוטטו ועל פי החשד נטלו מנת יתר של סמים.

לדברי קרובי משפחתו של הצעיר שפונה במצב קשה, הוא הועבר אל צומת כוח לאחר שצרך סמים במסיבה. הוא הועלה לאמבולנס וקיבל טיפול נגד פרכוסים. "מצבו של של בני קשה מאוד", אמרה אימו לוואלה! NEWS. "הוא עדיין מורדם ומונשם, ולנו נותר להתפלל לבריאותו".

המשטרה עיכבה לחקירה חמישה בני אדם נוספים, בהם התקליטן, מפיק המסיבה ומעורבים נוספים. הם נחקרו בחשד לקיום מסיבת הטבע ללא רישיון.

עוד בוואלה! NEWS:
ליברמן: שבנט יתעסק בפדופילים בבתי הספר - אני אעסוק בביטחון
200 שנות מחקר עלו בלהבות: שריפת ענק פרצה במוזיאון הלאומי בריו
ארבע שנים אחרי צוק איתן: אחיו של אורון שאול התגייס לצה"ל

מסיבת טבע בדרום שבסמוך לה נמצאה צעירה בת 25 במצב אנוש. 5 באוגוסט 2017. דוברות משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
מסיבת הטבע בה נמצאה טוהר דוד לפני כשנה/חטיבת דובר המשטרה, דוברות משטרת ישראל

השוטרים הגיעו למסיבה לפעילות אכיפה, לאחר שנודע כי התקיימה ללא כל אישור או רישיון בשטח אש של צה"ל סמוך לכפר הפלסטיני. כשהגיעו למקום, הבחינו במספר רב של משתתפים שיכורים, כשחלקם על פי החשד, תחת השפעת חומרים אסורים. המסיבה הופסקה ופוזרה. החשוד בתקיפת השוטרים נעצר והובא לדיון בהארכת מעצרו שם נשלח למעצר בית והחקירה נמשכת.

מעצר החשוד ואשפוזם של שני הנערים בא כשבועיים לאחר שנחשפו נסיבות מותה של החיילת טוהר דוד בת ה-20 בשנה שעברה במסיבת טבע. מחקירת האירוע שהסתיימה לאחר שנה עולה כי המארגנים סירבו לפנות את דוד, שהייתה במצב קשה, או להזמין אמבולנס, זאת מאחר שחששו מההפסד הכספי הכרוך בסגירת המסיבה בידי המשטרה וכוחות ההצלה.

בעקבות זאת, שכבה הצעירה במשך ארבע שעות וחצי בחלקו האחורי של טנדר, ללא טיפול רפואי. הפרקליטות טרם החליטה על סעיפי כתב האישום אך לסנגורי המארגנים נאמר כי הם יועמדו לדין בגין הריגה.

בימים לאחר האירוע נעצרו שלושת החשודים - בן 32 מאשלים, בן 38 מבת ים ובן 34 מערד. מהחקירה עולה בנוסף כי דוד, חיילת תושבת אזור המרכז, הגיעה למסיבה הבלתי חוקית ליד להבים עם חבר. במהלך המסיבה, נחבלה דוד בראשה והתמוטטה. היא לא חשה בטוב ושלושת המארגנים, אחד מהם סטודנט לרפואה, ידעו על המצב אך לא פינו אותה לבית החולים.

מעט לאחר שנפגעה, החליט הסטודנט לרפואה לפנות את דוד לקבלת טיפול רפואי ואף הסיע אותה לכביש על מנת לחבור לאמבולנס. בעת המעשה, המארגנים התחרטו והחזירו את הצעירה למסיבה, זאת מאחר שחששו שהמשטרה תגיע, תסגור את האירוע ובכך ייגרם להם נזק כספי. רק בבוקר, לאחר שעות שבהן מצבה הידרדר, החליטו המארגנים לפנותה.

  • עוד באותו נושא:
  • מסיבת טבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully