וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע שנים אחרי צוק איתן: אחיו של אורון שאול התגייס לצה"ל

3.9.2018 / 10:33

אופק שאול, אחיו של חלל צה"ל אורון שנפל במהלך המבצע וגופתו נמצאת בידי חמאס, התייצב בלשכת הגיוס בטבריה לקראת שירותו בצה"ל. "שיתגייס בשלום ויחזור בשלום", אמרה זהבה שאול, אימו. "מקווה מאוד שישמרו עליו בצבא"

(בווידאו: מיצג למען השבת גופות אורון שאול והדר גולדין, אוגוסט 2018)

אופק שאול בלשכת גיוס טבריה עם אמו, זהבה שאול, בני משפחה וחברים. באדיבות המשפחה
"מקווה שבצבא ישמרו עליו". אופק שאול, אימו וקרוב משפחתו בלשכת הגיוס בטבריה, היום/באדיבות המשפחה

ארבע שנים לאחר שאורון שאול נפל בשבי חמאס במהלך מבצע צוק איתן, אחיו אופק התגייס היום (שני) לצה"ל. אופק, בן הזקונים של משפחת שאול, התייצב בשעות הבוקר המוקדמות בלשכת הגיוס לקראת שירותו הצבאי יחד עם בני משפחתו. במסגרת שירותו צפוי אופק לשמש כמדריך כושר ויעבור הכשרה מתאימה בבה"ד 8 שבמכון וינגייט.

אימו זהבה, שהגיעה עמו ללשכת הגיוס, ציינה הבוקר כי גיוסו של אופק מלווה ב"רגשות מעורבים". "אני לא יכולה לומר הרבה היום", ציינה. "אני יכולה רק לאחל שיהיה לו בהצלחה ושיתגייס בשלום ויחזור בשלום. אני מחכה לו בבית והתחושה היום היא מאוד קשה. אני מקווה מאוד שישמרו עליו בצבא".

לקריאה נוספת:
משפחת גולדין נפגשה עם רה"מ: "לא תהיה הסדרה ללא הבנים"
משפחת גולדין לנתניהו: "אם הדר היה הבן שלך - הוא מזמן היה פה"

אופק שאול בלשכת גיוס טבריה עם  בני משפחה וחברים. באדיבות המשפחה
נשיקה לפני שעולים לאוטובוס. אופק שאול/באדיבות המשפחה

במסגרת מאבקן להביא להשבת גופות בניהן, משפחת שאול ומשפחת גולדין, שבנה הדר נפל אף הוא במבצע צוק איתן, מתחו ביקורת נגד המאמצים להסדרת רגיעה בגבול רצועת עזה.

אתמול נפגשה משפחת גולדין עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לראשונה מאז חודש אפריל. במהלך הפגישה אמר נתניהו לבני המשפחה כי לא תחול כל הסדרה בין ישראל לחמאס אם גופות הבנים לא יושבו לידי ישראל.

אופק שאול בלשכת גיוס טבריה עם אמו, זהבה שאול, בני משפחה וחברים. באדיבות המשפחה
אופק שאול, היום/באדיבות המשפחה

לפני כשבוע, במהלך אירוע מחאה שהתקיים מול בסיס הקריה שבתל אביב, פנתה לאה גולדין לבנימין ושרה נתניהו ואמרה כי "אם הדר היה הבן שלכם - הוא כבר מזמן היה פה". היא הוסיפה כי "מקבלי ההחלטות לא רוצים לקבל החלטות ועוסקים במכבסות מילים. אנחנו לא קוראים לזה הסדרה, אלא קוראים לזה הטפשה. ואנחנו לא טיפשים. ראש הממשלה ושרי הקבינט, תפסיקו להיכנע לחמאס ותחזירו את הבנים הביתה".

לפני כחודש הגיעו גולדין וזהבה שאול, אמו של חלל צה"ל אורון שאול, לבסיס הקליטה והמיון (בקו"ם) בתל השומר - שם התקיים באותו הבוקר הגיוס ליחידות גולני וגבעתי. הן הגישו לאימהות המתגייסים פרחים וביקשו מהן להצטרף למאבק להשבת הגופות אחרי גיוסם של בניהן. "ראש הממשלה מפר את הברית עם משפחות חיילי צה"ל", אמרו גולדין ושאול. "מי ששולח חיילים לקרב צריך גם לדעת להשיבם. זו המחויבות של ממשלת ישראל ושל העומד בראשה - כלפינו וכלפיכן".

אופק שאול בלשכת גיוס טבריה עם  בני משפחה וחברים. באדיבות המשפחה
אופק שאול, היום/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully