וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת גולדין נפגשה עם רה"מ: "לא תהיה הסדרה ללא הבנים"

הוריו של חלל צה"ל הדר גולדין, שגופתו מוחזקת בשבי חמאס, נפגשו לראשונה עם נתניהו מאז חודש אפריל. גורמים בסביבת המשפחה: על רה"מ להציב את השבת הבנים כתנאי לכל הפסקת אש. נתניהו הבטיח כי לא תוסדר כל רגיעה ללא השבת גופות הנעדרים

עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: מיצג מחאה מיוחד הקורא להשבת גופותיהם של חללי מבצע "צוק איתן" הדר גולדין ואורון שאול, לפני כשבוע)

משפחת גולדין נפגשה היום (ראשון) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לראשונה מאז חודש אפריל. גורמים בסביבת המשפחה אומרים כי הוריו של חלל צה"ל סגן הדר גולדין - שגופתו מוחזקת על ידי חמאס ברצועת עזה - ידרשו מנתניהו "להתייצב לימינם של שר הביטחון והרמטכ"ל ולומר בקולו כי ממשלת ישראל הציבה תנאי ברור לכל הסדרה או הפסקת אש בעזה והוא השבת הבנים תחילה".

במהלך הפגישה אמר נתניהו לבני המשפחה כי לא תחול כל הסדרה בין ישראל לחמאס אם גופות הבנים לא יושבו לידי ישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
חוזרים לכיתות: שנת הלימודים נפתחת - בצל השביתה במעונות
האישה שהצטלמה ליד מובארק: "התמונה נגנבה והודלפה, בושה!"
"אילוני כבר לא יעלה כיתה": יום ראשון עצוב בכיתת הנער שנדרס

אימותיהם של אורון שאול והדר גולדין בבקו"ם בתל השומר משכנעות אימהות של צעירים שמתגייסים הבוקר לגולני להצטרף למאבקן, 25 ביולי 2018. ניב אהרונסון
לאה גולדין וזהבה שאול בבקו"ם, לפני כחודש/ניב אהרונסון

לאחרונה הובילו משפחות גולדין ושאול קו תקיף יותר כלפי מדיניות הממשלה במטרת להחזיר את גופות בניהם ואת אזרחי ישראל השבויים ברצועת עזה אברה מנגיסטו, הישאם א-סייד וג'ומעה אבו-גנימה. לפני כשבוע, במהלך אירוע מחאה שהתקיים מול בסיס הקריה שבתל אביב, פנתה לאה גולדין לבנימין ושרה נתניהו ואמרה כי "אם הדר היה הבן שלכם - הוא כבר מזמן היה פה". היא הוסיפה כי "מקבלי ההחלטות לא רוצים לקבל החלטות ועוסקים במכבסות מילים. אנחנו לא קוראים לזה הסדרה, אלא קוראים לזה הטפשה. ואנחנו לא טיפשים. ראש הממשלה ושרי הקבינט, תפסיקו להיכנע לחמאס ותחזירו את הבנים הביתה".

לפני כחודש הגיעו גולדין וזהבה שאול, אמו של חלל צה"ל אורון שאול, לבסיס הקליטה והמיון (בקו"ם) בתל השומר - שם התקיים באותו הבוקר הגיוס ליחידות גולני וגבעתי. הן הגישו לאימהות המתגייסים פרחים וביקשו מהן להצטרף למאבק להשבת הגופות אחרי גיוסם של בניהן. "ראש הממשלה מפר את הברית עם משפחות חיילי צה"ל", אמרו גולדין ושאול. "מי ששולח חיילים לקרב צריך גם לדעת להשיבם. זו המחויבות של ממשלת ישראל ושל העומד בראשה - כלפינו וכלפיכן".

מיצג של 1,460 כומתות גולני וגבעתי למען השבת סגן הדר גולדין וסמ?ר אורון שאול מול בסיס הקריה בת?א, 26 באוגוסט 2018. מסדר הדר, מערכת וואלה! NEWS
שמחה ולאה גולדין, לפני כשבוע/מערכת וואלה! NEWS, מסדר הדר

לפני כחודש התפרסם בחדשות 10 כי רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, התקשרה לאם השכולה במחאה על הזמנת שרת המשפטים איילת שקד לנאום באזכרה לבנה, ואמרה לה: "אתם כפויי טובה. החיבור שלכם ליריבים של בעלי, עלול לפגוע במאמץ שמשקיע ראש הממשלה בנושא". נתניהו הכחישה את הפרסום ואמרה כי "לא היה ולא נברא. מעולם לא נערכה שיחה כזאת. שרה נתניהו הגיעה לנחם את משפחת גולדין בשבעה, הגיעה ביחד עם ראש הממשלה לביקור בתערוכת ציורים של הדר שנערכה בכפר האומנים בעין הוד והשתתפה באירועים נוספים אחרים. הדר גולדין ואורון שאול זכרונם לברכה הם בליבה של שרה נתניהו וראש הממשלה וכל אמירה אחרת אינה נכונה ואינה משקפת את הקשר שנוצר עם המשפחה".

החייל הנעדר ואחיו התאום בריאיון: "חינכו אותנו להקרבה למען העם". מערכת וואלה! NEWS
גולדין. משפחתו דורשת - השבה לפני ההסדרה/מערכת וואלה! NEWS

יום לפני כן האשימה במסיבת עיתונאים זהבה שאול את נתניהו כי שיקר לה ולבעלה בפגישה לפני שנתיים, כשאמר שלא יחתום על הסכם עם טורקיה שלא יכלול את החזרת גופתו ואת זו של הדר גולדין שנפל אף הוא במבצע צוק איתן. "נתניהו צעק עלינו והטיח בנו האשמות, כינה אותנו שקרנים כי טענו בפניו שהוא הבטיח מפורשות שלא ייחתם שום הסכם עם טורקיה לפני שיחזרו הבנים", אמרה, "כעת כולנו יודעים מי שיקר". לשכת ראש הממשלה הכחישה את הדברים ומסרה בתגובה כי "ראש הממשלה נתניהו מעולם לא צעק על משפחות שכולות ולא הטיח בהן האשמות, וכך גם ביחס למשפחת שאול. ראש הממשלה ימשיך לעשות כל מאמץ עד שהבנים יחזרו הביתה".


(עדכון ראשון: 11:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully