וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שהצטלמה ליד מובארק: "התמונה נגנבה והודלפה, בושה!"

2.9.2018 / 10:20

א-סדאני ביקשה להתנצל על אי-הנוחות שנגרמה לנשיא מצרים לשעבר, שנראה לראשונה אחרי תקופה ארוכה כשהוא מאפיר ובעל משקל עודף. "זה היה חלום שהתגשם עבורי לפגוש אותו"

וידאו מתוך ערוץ היוטיוב של Extranews, עריכה: שמרית גולדשטיין

האישה שנראתה בתמונה עם נשיא מצרים לשעבר חוסני מובארק הביעה אתמול (שבת) התנצלות על חוסר הנעימות שנגרמה לשליט לשעבר בעקבות הפרסום. לדברי הלי א-סדאני, התמונה נגנבה מהטלפון שלה והודלפה לרשתות החברתיות. מובארק, בן 90, נראה עם שיער מאפיר ובעל משקל עודף מאז הפעם האחרונה שנראה בציבור, לפני כשנה וחצי.

"הצטלמתי עם הנשיא מובארק מאחר שאני אוהבת ומכבדת אותו", כתבה א-סדאני בפייסבוק. "זה היה חלום שהתגשם עבורי לפגוש אותו. התבקשתי שלא לפרסם את התמונה וכמובן שהיה לי כבוד לבקשה שלהם לפרטיות".

לטענתה, "מישהו גנב את התמונה מהטלפון שלי והדליף אותה, ללא הסכמתי או אישורי. לצערי, מי שעשה זאת היה צריך להיות קרוב אליי כדי שתהיה לו גישה לטלפון, איזו בושה!". היא אמרה עוד כי "היא מבקשת להתנצל בפני הנשיא מובארק ומשפחתו על כל אי-נעימות שייתכן שנגמרה ללא כוונה. אני מקבלת אחריות מלאה".

לקריאה נוספת בנושא
תשוש ובעל משקל עודף: תמונה של מובארק מסעירה את הרשת במצרים

נשיא מצרים לשעבר חוסני מובארק, בתמונה מתאריך לא ידוע. אתר רשמי
א-סדאני ומובארק/אתר רשמי

התמונה עוררה סערה ברשתות החברתיות במצרים ובעולם הערבי ורבים תהו אם אלו ימיו האחרונים של הרודן לשעבר, שהופל במהפכת "האביב הערבי" ב-2011.

מובארק שלט במצרים ביד רמה במשך 30 שנה והוחזק בבית חולים צבאי עד ששוחרר במרץ אשתקד עם זיכויו מהרג מפגינים באירועים שקדמו להדחתו.

תחת הנשיא הנוכחי, עבד אל-פתאח א-סיסי, שוחררו רבים מבני תקופתו של מובארק, לצד החרפת הדיכוי של תנועת "האחים המוסלמים" ומפלגות ליברליות. הנשיא הקודם מוחמד מורסי עצור מאז ההפיכה הצבאית ביולי 2013 ונגזרו עליו עונש מוות ושורת מאסרי עולם.

(עדכון ראשון 09:15)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חוסני מובארק 15.07.2002. ראובן קסטרו
שלט במשך 30 שנה במצרים. מובארק/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully