וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע חריג בבית החולים וולפסון: עימות אלים בין בני זוג למאבטח

לפי טענת בית החולים, השניים הפריעו לפעילות עובדי הדלפק והתנהגו באלימות כלפי הצוות. מנגד, בני הזוג מאשימים כי המאבטחים גרמו להם חבלות. בית החולים וולפסון: "מגנים גילויי אלימות מכל סוג שהוא. תיעוד האירוע המופץ ברשת אינו מתעד את האירוע כולו"

עריכה: יאיר דניאל

אלימות בבתי חולים או הפעלת כוח בלתי מידתי על ידי מאבטחי?: המשטרה חוקרת אירוע אלים בבית החולים וולפסון בחולון. לטענת בית החולים, בני זוג תושבי חולון שהגיעו למקום הפריעו לפעילות עובדי הדלפק - עד שאלו הזמינו את צוות האבטחה. זמן מה לאחר שהמאבטחים הוציאו את בני הזוג מהמקום - כך נטען - חזרה האשה והתנפלה על המאבטח. בני הזוג טוענים מנגד כי המאבטחים תקפו אותם וגרמו להם לחבלות, והגישו תלונה נגד המאבטחים - אשר נחקרו באזהרה הבוקר בגין חשד לשימוש בכוח שלא כדין. מהמשטרה נמסר כי חקירת האירוע נמשכת.

עוד בוואלה! NEWS:
"ראש העיר מזלזל": בעלי המוגבלויות בבני ברק נותרו בלי בי"ס
מתקפות הקול בקובה: "הדיפלומטים האמריקנים נפגעו מגלי מיקרו"
חוזרים לכיתות: שנת הלימודים נפתחה - בצל השביתה במעונות

המרכז הרפואי וולפסון בתגובה לתיעוד: "צוות חדר המיון הותקף על ידי בני הזוג". אתר רשמי
אלימות בבית החולים/אתר רשמי

מבית החולים וולפסון נמסר כי "בליל שישי האחרון הותקף צוות חדר המיון במרכז הרפואי וולפסון, על ידי בני זוג אשר תועדו בסרטון המופץ כעת ברשתות החברתיות. בני הזוג התבקשו להתפנות מחדר המיון מאחר והפעילו כוח בלתי סביר ומתמשך כנגד מאבטחינו. לצערנו, המידע המופץ ברשתות החברתיות מתבסס על סרטונים אשר צולמו בידי אזרחים בסוף האירוע, והם אינם מתעדים את האירוע כולו".

עוד נמסר כי "המרכז הרפואי וולפסון מגנה גילויי אלימות מכל סוג שהוא, ויפעל למיגורה בכל האמצעים העומדים לרשותו. אנו מנועים מלהוסיף, היות והנושא נמצא כעת בחקירה משטרתית".

עוד באותו נושא

"מזלזלים בנו": המותקפות בבתי החולים תומכות בשביתת האחיות

לכתבה המלאה
בית החולים וולפסון, חולון. ראובן קסטרו
בית החולים וולפסון/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully