וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא הפיליפינים: "כשיש הרבה נשים יפות, יש גם הרבה מקרי אונס"

בהתבטאות שערורייתית נוספת על האונס, אמר דוטרטה שמעט נשים נענות לחיזורים "בניסיון הראשון". לדבריו, "אם תשב ליד מישהי חסרת שיניים, האם עדיין תרצה לעשות זאת?". ביום ראשון יבקר דוטרטה בישראל

עריכה: יאיר דניאל

נשיא הפיליפינים רודריגו דוטרטה התבדח על מקרי האונס הרווחים בעיר הולדתו, בהתבטאות שערורייתית נוספת של המנהיג השנוי במחלוקת נגד נשים. במהלך ביקור שקיים אתמול בעיר מנדאו סיטי, הוא התייחס לשיעור מקרי האונס הגובה בדבאו, שבה שימש ראש עיר במשך שנים ארוכות. "ככל שיהיו הרבה נשים יפות, יהיו גם הרבה מקרי אונס", אמר. לדבריו, מעט נשים נענות לחיזורים "בניסיון הראשון".

"מי תסכים בבקשה הראשונה בכל מקרה? האם האישה תסכים לכך? לא. אף אחת לא מסכימה בניסיון הראשון, זה אונס", אמר דוטרטה, לקול צחוק הקהל. "אפילו בתוך הקולנוע, היא תהדוף אותו, 'לא, אל'. יש כל כך הרבה נשים יפות, אבל אם תשב ליד מישהי חסרת שיניים, האם עדיין תרצה לעשות זאת?".

לקריאה נוספת בנושא
סומן על ידי מתנקשים: כומר שמתנגד לדוטרטה ירד למחתרת
נשיא הפיליפינים מבטיח: אם תביאו לי תמונה של אלוהים - אתפטר

נשיא הפיליפינים רודריגו דוטרטה ב-27 באוגוסט 2018. AP
לא מפסיק להסתבך. דוטרטה, השבוע/AP

דוטרטה יצר סערה בחודש יוני אחרי שנישק אישה על שפתיה במהלך אירוע שהועבר בשידור חי בטלוויזיה. דוטרטה נאם בפני קהל בקוריאה הדרומית, ואז קרא לאישה לבמה ושכנע אותה לנשק אותו. המחזה גרר תשואות מצד הקהל, שברובו היה של אזרחים פיליפינים העובדים במדינה.

באפריל 2016, במהלך קמפיין הבחירות שלו, לעג דוטרטה על רצח ואונס של מיסיונרית אוסטרלית. בתחילת השנה, אמר הנשיא לחייליו כי הם צריכים לירות באיברי מינן של מורדות קומוניסטיות. שתי התקריות הובילו לביקורת נרחבת נגד דוטרטה ברשתות החברתיות.

נשיא הפיליפינים יבקר בישראל ביום ראשון וייפגש עם נשיא המדינה, ראש הממשלה ושר החוץ. בין היתר הוא יבקר ביד ושם, בעיר העתיקה, ייפגש עם הקהילה הפיליפינית הגדולה בישראל ויבקר באנדרטת "הדלתות הפתוחות" בראשון לציון המציינת הצלת היהודים על ידי הפיליפינים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
התנהגות בלתי הולמת- נשיא הפיליפינים, רודריגו דוטרטה, נישק עובדת מדינה על שפתיה במהלך כנס בקוריאה הדרומית. אתר רשמי
דוטרטה מנשק אישה בשידור חי בטלוויזיה, בחודש יוני/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully