וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא הפיליפינים מבטיח: אם תביאו לי תמונה של אלוהים - אתפטר

8.7.2018 / 10:20

דוטרטה המשיך במתקפתו על הדת, אחרי שכבר כינה את אלוהים "טיפש ובן זונה". הוא דורש הוכחה "שבני אדם מסוגלים לשוחח או לדבר עם אלוהים", אך אמר כי הוא סבור שיש כוח עליון המונע מהכוכבים להתנגש

עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: דוטרטה מקלל את אלוהים, בשבוע שעבר)

נשיא הפיליפינים, רודריגו דוטרטה, הבטיח לפרוש מתפקידו אם מישהו יוכל להוכיח לו שאלוהים קיים. הוא אמר את הדברים במהלך נאום שנשא ביום שישי בכנס מדע וטכנולוגיה, שבו הטיל ספק בכמה מעקרונות הקתוליות, הדת הגדולה ביותר במדינה.

דוטרטה, שמרבה לתקוף את הכנסייה, אמר כי הוא יפרוש מתפקידו אם יקבל הוכחה, בתמונה או באמצעי אחר, ולפיה בני אדם "מסוגלים לדבר עם אלוהים ולראות אותו".

עם זאת, הנשיא בן ה-73 אמר בעיר הולדתו דבאו שבדרום המדינה כי "חייב להיות אלוהים או כוח עליון" שמונע ממיליארדי הכוכבים והגופים השמימיים להתנגש בתדירות שהייתה עלולה לאיים על המין האנושי.

לקריאה נוספת בנושא
הזמין לבמה - ונישק בשפתיים: השערורייה החדשה של נשיא הפיליפינים
בשל חקירה לפשעים נגד האנושות: הפיליפינים פורשת מבית הדין בהאג

נשיא הפיליפינים רודריגו דוטרטה, בטקס בבסיס באזור מנילה לציון הקמת חיל האוויר, 3 ביולי 2018. AP
נוצל מינית על ידי כומר כשהיה ילד. דוטרטה/AP

רק בשבוע שעבר אמר דוטרטה כי אלוהים הוא "טיפש בן זונה", וספג ביקורת גדולה, גם מצד חלק מתומכיו. אחד מאנשי הדת הבכירים במדינה שבדרום-מזרח אסיה אף כינה אותו "פסיכופת" בשל דבריו, אך דוטרטה אמור להיפגש בימים הקרובים עם ראש אחד מהתאגדויות הבישופים במדינה. דוברו של הנשיא הסביר כי דבריו נובעים מכך שבתור ילד הוא הותקף מינית על ידי כומר.

נשיא הפיליפינים זוכה לגינויים מצד הקהילה הבינלאומית בשל מלחמתו העקובה מדם בסוחרי ומשתמשי סמים, שגבתה את חייהם של אלפי אנשים מאז עלה לשלטון לפני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully