וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב שפעת: ריבלין יעבור בשבועות הקרובים טיפול רפואי אנטיביוטי

29.8.2018 / 17:56

נשיא המדינה יעבור טיפול אנטיביוטי רציף לתוך הווריד במשך כל שעות היממה. בימים הקרובים הוא יישאר בביתו וירווח את לוח הזמנים שלו. בשנה שעברה הוא עבר התקנת קוצב לב ובדרך כלל רופאיו מגדירים את מצבו הרפואי כמצוין

נשיא המדינה עם תלמידי בתי הספר התיכוניים שזכו בפרס וביניהם ע', לוחם מגלן שנפצע. מארק ניימן/לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
ירווח את לוח הזמנים שלו בעקבות הטיפול. ריבלין/מערכת וואלה! NEWS, מארק ניימן/לע"מ

נשיא המדינה ראובן ריבלין יקבל בשבועות הקרובים טיפול אנטיביוטי תוך ורידי רציף בהנחיית רופאיו - כך הודיעה היום (רביעי) דוברות בית הנשיא. בשל הטיפול חולו שינויים בלוח הזמנים של ריבלין, על מנת "שיאפשר לו את המנוחה הנדרשת".

גורמים בבית הנשיא אמרו כי בימים האחרונים ריבלין סבל משפעת ותוך כדי הטיפול והבדיקות התגלה חיידק שהומלץ לטפל בו דרך אנטיביוטיקה לווריד במהלך כל שעות היממה. לדבריהם, הנשיא יישאר בביתו בימים הקרובים וירווח את לוח הזמנים כדי לאפשר את השלמת בטיפול וההודעה נועדה כדי למנוע בלבול וליידע את הציבור.

עוד בוואלה! NEWS:
איש הצללים ששמר בתעוזה - ובחוצפה - על סודות הכור בדימונה
"נכה צה"ל שאהב את החיים": עקיבא נדרס למוות כשנסע בכיסא גלגלים
"היטלר הטורקי": עיר בגרמניה הסירה פסל ענק מזהב של ארדואן

נחמה ריבלין ודונלד טראמפ בבית הנשיא 22 במאי 2017. פייסבוק, צילום מסך
אשת הנשיא נחמה ריבלין עם מלניה טראמפ/צילום מסך, פייסבוק

הנשיא עובר בדיקות סקר תקופתיות ובדרך כלל רופאיו מגדירים את מצבו הרפואי מצוין. בשנה שעברה איתרו רופאיו הפרעה בקצב הלב שבעקבותיה הותקן בלבו קוצב לב. הוא אושפז למשך 24 שעות בבית חולים שערי צדק שבירושלים להליך שהתבצע ללא הרדמה מלאה. לאחר מכן שוחרר לביתו ושב לפעילות רגילה ללא מגבלות.

רעייתו של ריבלין, נחמה ריבלין, סובלת ממחלת ריאות כרונית נדירה שמחייבת אותה להיות צמודה למכשיר חמצן נייד. בחודש מאי בשנה שעברה, בעת הביקור הנשיאותי האמריקני בישראל, סיפקו ריבלין ורעיית נשיא ארצות הברית, מלניה טראמפ, רגע מרגש בין ההצהרות המדיניות. השתיים נפגשו בפתח בית הנשיא בירושלים, לחצו ידיים והמשיכו להחזיק ידיים לכל אורך הביקור. אנשי צוות הנשיא שנכחו באירוע סיפרו כי ריבלין קיבלה את פניה של ריבלין בפתח רכב השרד הנשיאותי ואמרה לה כי היא "תשתדל להדביק את הקצב אבל יכול להיות שהיא תהיה איטית יותר". בתגובה אחזה מלניה את כף ידה של אשת הנשיא ואמרה לה: "נלך יחד בכל קצב שתבחרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully