וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכה צה"ל שאהב את החיים": עקיבא נדרס למוות כשנסע בכיסא גלגלים

29.8.2018 / 15:35

עקיבא כץ, אב לשניים וסב לנכדים, נהרג מפגיעת רכב שטח כשחצה כביש בתל אביב על כיסא גלגלים ממונע. הוא היה חבר בקבוצת הכדורסל של בית הלוחם וייצג את נבחרת ישראל בעבר. "כל בוקר הוא היה יוצא לעשות את הסיבוב הרגיל שלו"

באדיבות דוברות מד"א

שכנו של עקיבא כץ שנהרג מפגיעת רכב שטח בתל אביב הבוקר (רביעי) אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי הוא נהג לנסוע קילומטרים רבים על כיסא הגלגלים הממונע שלו. "הוא היה נכה צה"ל, איש חביב שאוהב את החיים", הוסיף. "אני לא מאמין שזה קרה לו, כל בוקר הוא היה יוצא לעשות את הסיבוב הרגיל שלו". כץ, אב לשניים וסב לנכדים, התגורר בגפו במגדלי "בלו" בתל אביב וייצג את בית הלוחם בנבחרת ישראל בכדורסל.

אריאל, מאמנו בקבוצת הכדורסל, סיפר כי כץ שיחק שנים רבות בנבחרת ישראל וייצג את המדינה בשנות ה-80 וכי "היה שחקן טוב, איש טוב, דמות מאוד ססגונית, איש שמח ומצחיק, שתמיד היה כיף להיות בחברתו". עוד הוסיף כי הנבחרת "איבדה חבר טוב ושחקן לשעבר, כל הרשת של שחקני הכדורסל גועשים כולם המומים ומצטערים לשמוע".

עקיבא כץ, שנהרג בזמן שעבר מעבר חצייה בתל אביב. באדיבות המשפחה
"אהב את החיים". כץ/באדיבות המשפחה

בתאונה שאירעה ברחוב איינשטיין בשכונת רמת אביב בשעות הבוקר נפגע כץ, תושב תל אביב בן 69, סמוך למעבר חצייה. מעוצמת פגיעת רכב ה"האמר" עפו לאורך הכביש חלקי כיסא הגלגלים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה והנהג הפוגע עוכב לחקירה.

כץ ספג פגיעה קשה ופונה בידי צוות מד"א לבית החולים איכילוב בעיר. "יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ שהוזנק גם כן לאירוע הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם והוא פונה לבית חולים במצב קריטי תוך המשך פעולות החייאה", סיפר חובש רפואת חירום במד"א עודד גל שטיפל בו בזירת התאונה. שעה קלה לאחר התאונה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו, לאחר שכשלו המאמצים להחיותו.

עוד באותו נושא

רכב שטח פגע בכיסא גלגלים ליד מעבר חצייה בתל אביב: בן 69 נהרג

לכתבה המלאה
רכב שטח שפגע כיסא גלגלים ממונע בתל אביב בתאונה שבה נהרג בן 70, 29 באוגוסט 2018. "קבוצת החדשות", תמונות גולשים
רכב ה"האמר" בזירת התאונה, הבוקר/תמונות גולשים, "קבוצת החדשות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully