וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס הקבוצתי במרוקו: 12 צעירים נעצרו בחשד לחטיפת הנערה

אחרי הסערה הציבורית במדינה, נפתחה חקירה רחבה וקבוצת צעירים, בני 18 עד 27, נעצרה על ידי המשטרה. הנערה בת ה-17 סיפרה כי הם התעללו בה במשך חודשיים, אולם בני משפחות החשודים מאשימים אותה בכך שהיא שיקרה לתקשורת

חדיג'ה, נערה שעברה אונס קבוצתי במרוקו. אתר רשמי
הריאיון שלה עורר סערה/אתר רשמי

המשטרה במרוקו עצרה 12 צעירים בחשד שהיו מעורבים בחטיפה ובאונס של נערה בת 17 במשך חודשיים - כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית. זאת אחרי שריאיון שהעניקה לטלוויזיה בשבוע שעבר גרם לסערה במדינה הצפון אפריקנית. במסגרת החקירה, המתנהלת בעיר בני מלאל, נעצרה קבוצת צעירים בני 18 עד 27. החשוד המרכזי, בן 20, עומד בפני אישומים של אונס, עינויים, חטיפה, איומים ובהקמת כנופיה.

הנערה, שהזדהתה בריאיון רק בשם חדיג'ה, סיפרה כי הקבוצה התעללה בה במשך חודשיים, אמרה כי היא לעולם לא תסלח להם. "הם הרסו אותי", אמרה לרשת "צ'וף". עם זאת, קרובי המשפחה של החשודים האשימו אותה בכך ששיקרה לתקשורת ואמרו כי היא חיה אורח חיים "מושחת".

עוד ידיעות מהעולם
טראמפ טוען: סין פרצה למיילים של קלינטון
5 כדורים לעבר המכונית: שוטר בטקסס הורשע ברצח נער שחור לא חמוש

ידה של נערה במרוקו, שסיפרה כי עונתה ונאנסה במשך חודשיים על ידי קבוצת גברים, אוגוסט 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
חדיג'ה סיפרה כי שוביה כיבו סיגריות על זרועה וקעקעו אותה/מערכת וואלה! NEWS, -

לאחר הריאיון, אזרחים רבים הביעו זעזוע מהמקרה של חדיג'ה. אלפים חתמו על עצומה הקוראת לסייע לה, וברשתות החברתיות נעשה שימוש בהאשטג "#צדקלמעןחדיג'ה" כדי לתאר את סלידתם מהסיפור. רבים מהם קראו לרשויות לנקוט פעולה.

אלימות נגד נשים היא תופעה נפוצה במרוקו. לפי דוח של הארגון מועצת זכויות האדם הלאומית של מרוקו מ-2015, יותר מ-20% מהנשים במדינה הותקפו מינית לפחות פעם אחת בחייהן.

ב-2014 העביר הפרלמנט של מרוקו תיקון בחוק שמנע מאנסים של קטינות להתחמק מעונש אם היו נישאים לקורבנות שלהם, בשל לחץ רב מצד ארגוני זכויות אדם ונשים. עם זאת, אלו טוענים כי יש לעשות יותר כדי להגן על נשים בממלכה הצפון-אפריקנית.

  • עוד באותו נושא:
  • מרוקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully