וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנכים חסמו את הירידה לנתיבי איילון בת"א: "הבטיחו ולא קיימו"

פעילים למען העלאת קצבת הנכות המשיכו במחאה וחסמו את הרחובות בגין וקפלן בתל אביב ואת הירידה לאיילון. בהפגנה לקחו חלק פעילים להעלאת קצת הזקנה במאבק משותף. "נמשיך במאבק עד נשיג פתרון, לא נשתוק", אמרו

עריכה: תום זואילי

כמאה פעילים למען העלאת קצת הנכות הפגינו הערב (שלישי) בצומת הרחובות בגין וקפלן בתל אביב מול קריית הממשלה. חלק מהמפגינים חסמו את צומת עזריאלי שבאזור ההפגנה בקריאות "לחיות בכבוד - לא מותרות" ו"הון שלטון עולם תחתון". בהמשך נחסם גם מחלף השלום בירידה לנתיבי איילון. בהפגנה לקחו חלק גם פעילים להעלאת קצבת הזקנה תחת הסיסמה "צדק לכל הקשישים והנכים".

בוריס, אחד המשתתפים בהפגנה, אמר כי "הרוב המוחלט של הנכים איבדו את כושר עבודתם בגיל שבו הם היו מסוגלים לעבוד וזה אומר שאף אחד לא מבוטח מהצרה כזאת. היום זה אני ומחר, חס וחלילה, זה אתה. בחיים שום דבר לא מובטח לאף אחד".

בוריס הוסיף כי "בלי אנושיות האימפריות הכי חזקות נהרסות. מפחידים אותנו בקריסת כלכלת המדינה, אך תסתכלו לאן מפנים את כספי העם. מכריחים אותנו לחסוך על צרכים בסיסיים של קיומנו כשמיליארדים מכספי הביטוח לאומי מוצאים מכיסנו לצרכים לא ידועים".

עוד בוואלה! NEWS:
בכיר מדיני על ההסכם בין אסד לאיראן: נמשיך לפעול להרחקתה מגבולנו
נשים מחברון פעלו בשירות חמאס: "העבירו מידע למגורשי עסקת שליט"
שילם לבכירים בקהילה כדי שייבחר: ראש מועצת עמנואל הואשם בשוחד

מחאת הנכים בצומת עזריאלי  28 באוגוסט 2018. מערכת וואלה! NEWS
הפגנה להעלאת קצבת הנכות והזקנה מול קריית הממשלה, היום/מערכת וואלה! NEWS

יונתן תדמור, מראשי מאבק הקשישים והנכים אמר כי "שר האוצר משה כחלון הבטיח ולא קיים. קצבת הנכים הגבוהה ביותר מסתכמת בכ-3,200 שקל עבור 100% נכות, רחוק מאוד משכר המינימום שעומד על 5,300 שקל". לדבריו, "בכל שנה מתאבדים 70 נכים כי אינם רוצים להיות נטל על המשפחה ומחוסר יכולת לקיים עצמם בכבוד. לנכה יש הוצאות מחייה רבות יותר משל אזרח רגיל, אנחנו חיים כל היום בחישובים האם לקנות אוכל או תרופות".

תדמור טען כי "הממשלה מציגה אותנו כאלימים אך אינה מותירה לנו ברירה. נמשיך במאבק עד אשר נשיג פתרון - חסמנו את נתב"ג, רכבת ישראל ונתיבי איילון, נשתק גם את מרכז תל אביב!".

(עדכון ראשון: 17:55)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מחאת הנכים בצומת עזריאלי  28 באוגוסט 2018. מערכת וואלה! NEWS
"לחיות בכבוד - לא מותרות". ההפגנה בצומת עזריאלי, היום/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully