וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הורים התקינו מצלמות בביתם - ופרסמו סרטוני עירום של ילדיהם

26.8.2018 / 12:26

במסגרת פרשת פדופיליה שנחקרה, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד זוג הורים מאילת שהפיצו צילומים בשידור חי מביתם למשתמשים ששילמו על כך ברשת. כדי להגדיל את החשיפה, התקינו מצלמות בחדרי ילדיהם בני ה-11 וה-14, וחשפו צילומי עירום שלהם

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
צילמו את ילדיהם במקלחת ופרסמו ברשתות/ראובן קסטרו

כתב אישום, הוגש היום (ראשון) נגד שני תושבי אילת, בחשד שפרסמו תמונות וסרטוני עירום של ילדיהם בני ה-11 וה-14. כתב האישום הוגש על ידי על ידי עו"ד איתי גוהר, במסגרת פרשת עבירות מין בגין סדרת עבירות של שימוש בגופו של קטין להצגת פרסום תועבה, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, הטרדה מינית והתנכלות ועבירות של פגיעה בפרטיות.

זוג ההורים, נגדם הוגש כתב האישום, חתמו על הסכם עם מפעילים של אתר אינטרנט, שנועד לאפשר למשתמשי האתר לצפות בצילומים והקלטות בשידור רציף 24/7 מתוך חדרי הבית של משפחות שונות. על פי כתב האישום, בתחילה הותקנו בבית כמה מצלמות ועם הזמן, כדי להגדיל את האטרקטיביות של השידור מביתם, הסכימו ההורים להתקין מצלמות נוספות במקלחת, בחדרה של בתם הקטינה בת ה-11 ובחדרם של האחים הקטינים בני ה-14, זאת בעקבות הבטחה של מפעילי האתר כי ההורים יקבלו לידיהם תוספת תשלום חודשית בעבור הוספת המצלמות.

עוד בוואלה! NEWS
57 חודשים מאחורי הסורגים: אלון קסטיאל החל לשאת את עונשו
סוף הרומן? צבא אסד נלחם לראשונה בכוחות פרו-איראניים בסוריה
1,460 כומתות חומות וסגולות: המיצג למען שחרור הנעדרים בעזה

ניידת משטרה מחוץ לבית של אלי טביב, בעלים של בית"ר ירושלים. אופיר סער,
"פגיעה חריגה וקיצונית בילדים"/אופיר סער

בעקבות הסכמת ההורים הותקנו ופעלו בסך הכל 11 מצלמות בביתם של ההורים והקטינים, ואלה צילמו, הקליטו ושידרו כל העת את הנעשה בבית. כל פי כתב האישום, שלוש מצלמות הותקנו בחדרה של הילדה הקטינה.

המצלמות שהותקנו צילמו, הקליטו ושידרו ברציפות את הנעשה בבית, על פני רבבות שעות צילום במצטבר, ובכלל זה נקלטו הקטינה, האחים וקטינים נוספים שהתארחו בבית כאשר הם, בין היתר, במצבים אישיים, אינטימיים או מביכים. בין כלל התכנים שנקלטו במצלמות, צולמו, הוקלטו ושודרו גם תכנים המכילים חומרים מיניים ובו דמותם של קטינים.

מהפרקליטות נמסר כי ההחלטה על הגשת כתב האישום נגד ההורים נבעה מהפגיעה החריגה והקיצונית של הנאשמים בפרטיות ילדיהם, משך זמן ממושך, ובעבור רווח כלכלי. במקביל, משפטם של מפעילי אתר האינטרנט ממשיך להתנהל בבית המשפט השלום בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully