וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לנשיא יש ילד מרומן": שוער לשעבר במגדלי טראמפ שוחרר מהסכם שתיקה

דינו סג'ודין קיבל 30 אלף דולר מחברת האם של הצהובון "נשיונל אינקוויירר" תמורת סיפורו, שלא אומת על ידי שום כלי תקשורת, כי לטראמפ יש ילד מרומן עם עוזרת בית. ביטול החוזה מגיע אחרי שמו"ל העיתון, המקורב לטראמפ, חתם על הסכם חסינות עם החוקרים בתיק של מייקל כהן

צילום: פוקס ניוז

דינו סג'ודין, שוער לשעבר במגדלי טראמפ, שוחרר מהסכם שתיקה שעליו חתם במטרה לקבור טענות שלו על כך שלנשיא יש ילד מרומן שניהל עם עוזרת בית. הוא קיבל בזמן קמפיין הבחירות ב-2016 כ-30 אלף דולר מחברת "אמריקה מדיה", חברת האם של הצהובון "נשיונל אינקוויירר", תמורת השתקת הטענות, ששום כלי תקשורת לא הצליח לאמת.

החוזה, שנמסר לרשת CNN על ידי מארק הלד, עורך דינו של סג'ודין, נחתם ב-15 בנובמבר 2015 והעניק לחברה זכויות בלעדיות על הסיפור. הפרטים היחידים שהוזכרו ביחס לטענות של סג'ודין היו "המקור יספר ל-AMI מידע ביחס לבנו הלא-חוקי של דונלד טראמפ". בתחילה נקבע כי הכסף יועבר אם הסיפור יפורסם, אך שינוי שהוכנס לאחר מכן הוסיף כי התשלום יתבצע בכל מקרה. אם סג'ודין היה מפר את החוזה, היה עליו לשלם מיליון דולר לחברה.

"הוא יוכל עתה לספר על החוויה האישית שלו וגם על הסיפור שלו. הוא מקווה שהאמת תצא לאור בזמן הקרוב", אמר עורך דינו של סג'ודין.

לקריאה נוספת בנושא
הפיטבול שהיה מוכן לספוג כדור בשביל טראמפ וחצה את השורות
טראמפ: אם ידיחו אותי - השווקים בעולם יתמוטטו

דונלד טראמפ מלניה בארון חופשה. AP
אינספור פרשות. טראמפ ומשפחתו/AP

השחרור של סג'ודין, שעבד במגדלי טראמפ בניו יורק עד אחרי הבחירות ב-2016, מהחוזה פורסם יממה לאחר שדייוויד פקר, בעלי העיתון וחבר ותיק של טראמפ, חתם על הסכם חסינות עם החוקרים הפדרליים במסגרת חקירת הסכמי השתיקה עם נשים שטענו כי קיימו רומן עם טראמפ.

מייקל כהן, עורך דינו לשעבר של טראמפ, הודה ביום שלישי בשמונה סעיפי אישום הקשורים לתשלומים לכוכב הפורנו סטורמי דניאלס ולדוגמנית לשעבר קרן מקדוגל. ההסכמים קשורים גם לעיתון, ולטענת כהן נחתמו בהוראת טראמפ כדי להשפיע על הבחירות.

התובעים תיארו כיצד כהן, פקר והעיתון שלו ארגנו שורת הסכמי שתיקה עם נשים, כדי למנוע מהמידע להתפרסם ולפגוע במועמד דאז. לפי סוכנות הידיעות אי-פי, פקר שמר כספת ובה מסמכים שעלולים להזיק לטראמפ ונקברו על ידי העיתון לפני הבחירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דינו סג'ודין. מערכת וואלה! NEWS
"מקווה שהאמת תצא לאור". סג'ודין/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully