וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ביטן הוקלט: "נתניהו ימנה אותי לשר לביטחון הפנים"

יו"ר הקואליציה לשעבר נחקר במסגרת החשד לשחיתות בעיריית ראשון לציון ובחברת החדשות פורסם כי אמר בהקלטה שהגיע לידי המשטרה למקורבי כי ימונה לתפקיד. "נתניהו מפחד מהתקשורת, אבל זה סגור". מקורביו הוקלטו אומרים כי ביטן ידיח את אלשיך מתפקידו אם ימונה

דוד ביטן נכנס לחקירה, להב 433, 11 בפברואר 2018. אבי כהן
"נתניהו ימנה אותי לשר לביטחון הפנים". ביטן/אבי כהן

חבר הכנסת דוד ביטן הוקלט במסגרת חקירות המשטרה כשהוא משוחח עם מקורבו שהפך בהמשך לעד המדינה, משה יוסף, אומר כי בכוונת ראש הממשלה בנימין נתניהו למנותו לשר לביטחון הפנים - כך פורסם הערב (שני) בחברת החדשות. בהקלטה נשמע ביטן אומר כי "נתניהו סגר איתי שאתמנה לשר לביטחון הפנים. הוא מפחד מהתקשורת, אבל זה סגור".

המשטרה חוקרת את התנהלותו של ח"כ ביטן כשהיה חבר במועצת העיר ראשון לציון. במסגרת החקירה הוקלטו חבריו ומקורביו של ביטן בחנות הרהיטים של משה יוסף והם נשמעו טוענים כי הוא עומד להתמנות לתפקיד השר לביטחון הפנים ארדן, שיהיה שר לעניינים אסטרטגיים. "אם ארדן ידבר יותר מדי הוא בכלל יעוף מהממשלה", נשמעו בהקלטות מקורבי ביטן.

עוד בוואלה! NEWS:
פרשת מאמן הכדוריד החשוד בפדופיליה: "פגע גם בילדות בחו"ל"
"רקדו בזמן שגססה": אביה של טוהר דורש שהאחראים ישלמו ת המחיר
לאחר חמישה חודשים: אותרה גופת נעדרת ביער ליד זכרון יעקב

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן בכנסת, 18 ביולי 2018. ראובן קסטרו
ניסו להדיח את ארדן מתפקידו/ראובן קסטרו

מדברי מקורבי ביטן, עולה כי עם מינויו ידיח ביטן את מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך מתפקידו ובמקומו הוא יחפש "מפכ"ל נוח שאפשר לעבוד איתו". הוא ביקש ממקורביו למצוא לו מועמדים ובאותן שיחות נזרקו גם שמות של מועמדים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully