וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מאמן הכדוריד החשוד בפדופיליה: "פגע גם בילדות בחו"ל"

20.8.2018 / 13:33

בית המשפט האריך בשבעה ימים את מעצרו של בנו ריינהורן, המאמן מהרצליה שחשוד בפיתוי ילדות לשלוח לו תמונות עירום ולבצע בפניו פעולות מיניות דרך האינסטגרם. חוקר המשטרה אמר בדיון כי נבדק חשד שהוא נהג להיפגש עם קורבנותיו. "פעל בסדרתיות, כל העת מאותרים קורבנות"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד החשוד בפדופיליה, לא פגע רק בקטינות בארץ אלא גם בקטינות בחו"ל - כך עולה מדברי חוקר המשטרה בדיון בהארכת מעצרו של החשוד שנערך היום (שני) בבית המשפט השלום בראשון לציון. לפי המשטרה קיימת אינדיקציה לסחיטה ואיומים כלפי חלק מהקורבנות. עוד נחשף בדיון היום כי החשד שלפיו החשוד נוהג לפגוש ביומיום בקטינות בהן הוא פוגע דרך האינטרנט.

בית המשפט האריך את מעצרו של ריינהורן בשבעה ימים, לאחר שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. החשוד, ששימש כמאמן נבחרת ישראל לבנות בכדוריד, נעצר בשבוע שעבר בחשד לעבירות פדופיליה ברשת כלפי כ-140 נערות וילדות בנות תשע עד 15 ובחלק מהמקרים ביצע בהן דרך הרשת מעשה אינוס וסדום.

עוד בוואלה! NEWS
העיתונאי ופעיל השלום אורי אבנרי הלך לעולמו בגיל 94
מחולל הסערות: מנהיג הלייבור בבריטניה נכח בכנס של חמאס בקטאר
מחבל פתח באש אל עבר כוח צה"ל בצפון רצועת עזה; אין נפגעים

הארכת מעצר של בנו ריינהורן, ראשון לציון, 20 באוגוסט 2018. מתוך לייב יותם רונן, צילום מסך
חשוד שהצליח לפתות יותר מ-140 ילדות בגילאי תשע עד 15. ריינהורן בבית המשפט/צילום מסך, מתוך לייב יותם רונן

החוקר, רפ"ק אורי שדה, הגיש לשופט שירלי דקל נווה את עיקרי חומרי החקירה בשלוש ארגזי קרטון שבהם עשרות תיקיות וקלסרים. במהלך הדיון הוא הציג לשופטת עשרות תמונות שנתפסו על ידי המשטרה שבהן נראות ילדות כשהן בעירום. הוא הוסיף כי "כל העת מאותרות קורבנות נוספים. אין ספק שהחשוד פועל בסדרתיות בקטינות ברשת כולל קטינות מסביבתו כשהוא פועל באמצעות הרשת. יש כאלה שיש צורך לזהות, אולם בשל חוסר שיתוף הפעולה של החשוד ההליך לזהותן מורכב יותר".

עוד בוואלה!

מחבל פתח באש אל עבר כוח צה"ל בצפון רצועת עזה; אין נפגעים

לכתבה המלאה

כל שעות היממה, עשרות ילדות מכל רחבי הארץ

מחומר החקירה שנחשף בשבוע שעבר עלה כי ריינהורן פעל לכאורה בכל שעות היממה, כולל לפנות בוקר, כשהיעד שלו היה עשרות ילדות מכל רחבי הארץ. הוא נהג לנטר פרופילים של ידועני ילדים של רשתות אופנה, הפקות דוגמנות, צלמי אופנה ועוד, יצר פרופילים פיקטיביים כשהוא מתחזה לאישה שעוסקת בתחום הדוגמנות והציע לילדות ולנערות להצטרף ולהיות דוגמניות אופנה.

תחילה היה פונה אליהן באמצעות האינסטגרם, אחר כך ביקש מהן לפנות אליו להמשך שיחה בווטסאפ ואז היה מבקש מהן לשלוח לו תמונות. בתחילה הוא ביקש תמונות פנים, אחר כך תמונות גוף ולאחר מכן תמונות עירום שלהן. בשלבים מאוחרים יותר, לפי החשד, היה מפתה אותן לבצע בעצמן מעשים מיניים קשים - החל בהחדרת חפצים לאיברים מוצנעים בגופן ועד מעשי אינוס וסדום, תוך שהן מצלמות ומשדרות לו את הצילומים.

התכתבויות בוואטסאפ של החשוד בפדופיליה, בנו ריינהורן, 15 באוגוסט 2018. וואטסאפ, מערכת וואלה! NEWS
"מה הכי יפה בך בפנים ובגוף לדעתך?" שיחת ווטסאפ של ריינהורן עם אחת הילדות/מערכת וואלה! NEWS, וואטסאפ

באחת השיחות שניהל ריינהורן בווטסאפ עם ילדה שהתעניינה בצילומי דוגמנות הוא העלה לכאורה את נושא צילומי העירום. "אם את לא באמת מרגישה בנוח איתי אז לא משנה", כתב ריינהורן - כשהוא מתחזה לסוכנת דוגמנות. כשהילדה מעלה חשש שאינה מתאימה הוא משיב: "בינתיים את הכי מתאימה שבחנתי. אני רוצה שתביני, מחר מבחינתי אני כבר מסדרת לך בוק והפקות. רק בואי נסיים, אנחנו בשלב האחרון".

לילדה אחרת שאותה ניסה לכאורה לשכנע לשלוח תמונות כתב ריינהורן: "חייבות להתקדם" והפציר בה "לפנות מקום בטלפון ולמחוק תמונות וסרטים ישנים" כדי שתוכל להצטלם עבורו. "תפתרי את הבעיה, כי יש לי המון הצעות בשבילך".

"הייתה לו התנהגות תוקפנית"

הורים לתלמידים באחד מבתי הספר שבו עבד ריינהורן סיפרו כי היה תוקפני כלפי ילדים. "עכשיו אני תופס את זה, הייתה לו התנהגות שהיא מאוד תוקפנית כלפי ילדים, לבנים במיוחד", סיפר אחד ההורים בשיחה עם וואלה! NEWS. "החזיקו אותו במערכת למרות שהיו לו בעיות של אלימות מילולית מול ילדים".

לדברי ההורה, העסקתו של ריינהורן נמשכה משום שלבית הספר היה חשוב לשמור ולקדם את קבוצת הכדוריד, וכי בית הספר זכה באליפות הכדוריד לבנים. "היו עליו תלונות של אלימות מילולית, לא פדופיליה. הוא עבד למרות שלא הייתה לו הכשרה פורמלית והחזיקו אותו בתשלום דרך עמותת בני הרצליה. הוא גם לימד בנות בקבוצת כדוריד, אבל אני לא זוכר תלונות שהיו קשורות לפדופיליה", אמר ההורה.

(עדכון ראשון: 13:12)

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully