וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחולל הסערות: מנהיג הלייבור בבריטניה נכח בכנס של חמאס בקטאר

עיתון ה"טלגרף" הבריטי דיווח כי ג'רמי קורבין השתתף בכנס שכלל כמה מחברי הארגון ששוחררו במסגרת עסקת שליט. הכנס התקיים בשנת 2012 בקטאר ובין המשתתפים ניתן היה למצוא את חוסאם בדראן, שנידון ל-17 שנות מאסר וגירוש מחוץ לגבולות ישראל בשל מעורבותו בטרור

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

(בווידאו: מחאה נגד ג'רמי קורבין בבריטניה)

מנהיג מפלגת הלייבור בבריטניה, ג'רמי קורבין, השתתף בכנס שכלל כמה מחברי ארגון חמאס ששוחררו במסגרת עסקת שליט - כך דווח הלילה (שני) בעיתון ה"טלגרף" הבריטי. הכנס עצמו התקיים בשנת 2012 בקטאר ובין המשתתפים ניתן היה למצוא את חוסאם בדראן, שנידון ל-17 שנות מאסר וגירוש מחוץ לגבולות ישראל בשל מעורבות במתקפת טרור גדולה בה השתתף בין השנים 2001-2002.

ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, נכח גם הוא בכנס בקטאר שנמשך יומיים ונשא את הכותרת "סמינר הפליטים הפלסטינים בעולם הערבי". כמה ימים אחרי הכנס קורבין כתב טור דעה לעיתון "מורנינג סטאר" בו ציין כי לאחר שהקשיב לעדויותיהם של האנשים ששוחררו תמורת גלעד שליט הוא הבין כי "תרומתם הייתה מרתקת".

עוד בוואלה! NEWS:
איראן מציינת 65 להפיכה שהובילה ארה"ב: "לעולם לא שוב"
שרה בניו זילנד נסעה באופניים כדי ללדת בבית חולים: "אין מקום במכונית"
לרגל טקס החאג': מיליוני מוסלמים החלו לעלות לרגל למכה

ג'רמי קורבין עושה את סימן תנועת "האחים המוסלמים" במסגד בלונדון, 2016. רויטרס
עושה את סימן ה"ראביע". קורבין במסגד בבריטניה, 2016/רויטרס

בשבוע שעבר פורסמה בעיתון ה"טלגרף" עדות מקוממת נוספת של קורבין בה נחשפה תמונה שלו עושה את סמל תנועת "האחים המוסלמים" במהלך ביקור שערך במסגד בלונדון בשנת 2016. קורבין, שמואשם על ידי הקהילה היהודית באנטישמיות, נראה מסמן באמצעות ארבע אצבעותיו את הסימן "ראביע" - כאות תמיכה באנשי התנועה במצרים ובנשיאם המודח מוחמד מורסי.

לא די בכך, זמן לא רב קודם לכן פורסמה תמונתו של קורבין מביקורו בבית קברות בתוניסיה בשנת 2014. קורבין צולם כשהוא מחזיק בזר ליד האנדרטה לזכר מתכנני הטבח במינכן. זאת אחרי שנטען בתחילה כי הניח את הזר בחלק שבו קבורים הרוגי תקיפה ישראלית במדינה מ-1985.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully