וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר חמישה חודשים: אותרה גופת נעדרת ביער ליד זכרון יעקב

20.8.2018 / 18:53

בסוף השבוע האחרון אותרו עצמות אדם ביער סמוך ליישוב אביאל. המשטרה אישרה כי מדובר בנעדרת נורית טבע שהוכרזה כך מחודש מרץ האחרון. לאחר מציאת חלקי הגופה, הממצאים הועברו לבחינה מקצועית ומהמשטרה נמסר כי החקירה לבדיקת נסיבות היעלמותה ממשיכה

צילום: משטרת ישראל

בסוף השבוע האחרון אותרו עצמות אדם ביער סמוך ליישוב אביאל שליד זכרון יעקב. המשטרה אישרה היום (שני) כי מדובר בנעדרת נורית טבע. לאחר מציאת חלקי הגופה, הממצאים הועברו לבחינה מקצועית שלה המכון לרפואה משפטית ושל מעבדת הזיהוי הפלילי במשטרה.

נורית הוכרזה נעדרת מאז ה-23 במרץ השנה ומאז פעלה המשטרה, בסיוע גופים ביטחוניים נוספים, לאיתורה באמצעים שונים שכללו מאות פעולות חקירה, סריקות נרחבות בסיוע מסוקים, מתנדבים וכלבנים, וכן הפעלת מערכי מודיעין טכנולוגיים. כל זאת עד שנמצאו הסימנים המעידים על איתורה ביער הסמוך לאביאל. ממשטרת ישראל נמסר כי החקירה לבדיקת נסיבות היעלמותה ממשיכה.

עוד בוואלה! NEWS:
רפורמת כלי הנשק יוצאת לדרך: יוצאי יחידות חי"ר יהיו זכאים לרישיון
"רקדו בזמן שגססה": אביה של טוהר דורש שהאחראים ישלמו את המחיר
פרשת מאמן הכדוריד החשוד בפדופיליה: "פגע גם בילדות בחו"ל"

נעדרת מזכרון יעקב נורית טבע ה-18 באוגוסט 2018. מערכת וואלה! NEWS
עצמתיה של נורית נמצאו לאחר חמישה חודשים של חיפושים/מערכת וואלה! NEWS

בשעות אחר הצהריים של יום שבת אזרחים שטיילו סמוך ליישוב דיווחו למשטרה כי מצאו עצם שנחשדה בעיניהם כחלק מגופת אדם. עם קבלת הדיווח הוזנקו כוחות למקום וכן מעבדה ניידת של מערך הזיהוי הפלילי. קצין החקירות של תחנת זכרון יעקב עדכן באותו היום את המשפחה כי קיימת סבירות שמדובר בבתם שנעדרת מזה כמה חודשים. היום עודכנה המשפחה בדבר הזיהוי הסופי.

ממשפחתה של נורית נמסר כי "זהו, זה סופי. אחרי כמעט חמישה חודשים של חיפושים, חוסר שינה מרוב דאגה, ואי ידיעה שלא הניחה לנו, קיבלנו את הבשורה הקשה שכל כך חששנו ממנה. נונה שלנו איננה. עכשיו נותר לנו להתאבל ולנסות להמשיך הלאה. אנחנו רצים להודות לכל מי שעזר ותמך בנו בדרך הארוכה והקשה הזו. נונה אוהבים אותך תמיד,
משפחת טבע".

ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה ציין כי "אנו משתתפים בצערה של המשפחה ושל הקיבוץ. אנו מודים למאות המתנדבים אשר עסקו יחד אתנו בחיפושים. היום התבדתה התקווה שהייתה לנו והכאב רב. אנו נמשיך ללוות ולסייע למשפחה ככל שנדרש".

עוד באותו נושא

גופה אותרה ליד זכרון יעקב; נבדקת האפשרות כי מדובר בנעדרת מהאזור

לכתבה המלאה
עצמותיה של נורית טבע נמצאו ביער סמוך ליישוב אביאל; המשטרה ממשיכה בחקירה. אתר רשמי
שוטרים בפעולות החיפוש אחר נורית טבע/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully