וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רקדו בזמן שגססה": אביה של טוהר דורש שהאחראים ישלמו את המחיר

20.8.2018 / 15:01

אברהם דוד אמר בראיון לאולפן וואלה! NEWS כי ארבע השעות בהן בתו החיילת שכבה בעודה מפרכסת במסיבת הטבע בדרום היו שהובילו למותה. "הזעקה שלה נותרה אילמת", הוסיף ואף דרש להאשים את החשודים בהריגה

עריכת וידאו: ניר חן

אברהם דוד, שבתו טוהר שמתה במסיבת טבע בדרום הארץ בשנה שעברה, האשים היום (שני) את מארגני המסיבה בהכפשת בתו. "כמו שהם לא נטלו אז אחריות, כך הם עושים היום", טען בראיון לאולפן וואלה! NEWS שנערך מביתו בבאר יעקב. "אני זועק את הזעקה האילמת שלה, היא גססה למוות. האמת חיייבת לצאת לאור, הם חייבים לשלם על מה שהם עשו".

במסגרת חקירת הפרשה נחשף אתמול כי דוד הופקרה ולא פונתה לטיפול רפואי בזמן הדרוש מחשש לסגירת המסיבה. לדברי דוד, "המסיבות האלה ממשיכות והן לא חוקיות והכול סביב הכסף. אנשים לא מודעים לסכנת החיים שיש שם".

עוד בוואלה! NEWS:
"הנושא הכי בוער": בבחירות בעפולה רבים תחילה על "הצביון היהודי"
"מודה לו שהוא חי": האיחוד המרגש בין המשפחות שהופרדו במלחמת קוריאה
המלחמה בעכברת נפתחת: חברת מקורות מזרימה מים לנחלים המזוהמים

מתה במהלך מסיבת טבע - אביה של טוהר דוד: "כל הבדיקות קבעו שהיא היתה נקייה מסמים ואלכוהול". אתר רשמי
"מכפישים את טוהר". אברהם דוד/אתר רשמי

שלושה ממארגני המסיבה ככל הנראה יואשמו בהריגתה לאחר שנמצא כי הם סירבו לפנות את דוד, שהייתה במצב קשה, או להזמין אמבולנס, מחשש מההפסד הכספי הכרוך בסגירת המסיבה בידי המשטרה וכוחות ההצלה. בעקבות זאת, שכבה הצעירה במשך ארבע שעות וחצי בחלקו האחורי של טנדר, ללא טיפול רפואי.

דוד סיפר כי טוהר הלכה למסיבה עם ידיד שלמד איתה בכיתה ט' והועף מבית הספר בשל בעיות התנהגות. בין השניים נוצר קשר והוא הזמין אותה למסיבה ליום הולדתו. "אני מאמין שהיא לא הייתה הולכת למסיבת טבע", טען האב. "כל השתלשלות הערב ממה שאני יודע הוא שהיא קיבלה מכה בראש ומאוחר יותר התחילו לה רעידות וכל הסימנים שצריך לפנות אותה, כל הסימנים הראו שהיא בסכנת חיים. אותם מארגני המסיבה המשיכו במסיבה. אני משוכנע שההחלטה להחזיר אותה למסיבה ושהיא פרכסה במשך ארבע וחצי שעות היו קריטיות וזה מה שהוביל למותה".

עוד באותו נושא

"היא לא ידעה לאן היא הולכת": טוהר דוד מתה במסיבה - ומשפחתה זועמת

לכתבה המלאה
טוהר דוד שמתה במסיבת טבע 9 באוגוסט 2017. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
"פרכסה במשך 4.5 שעות בזמן שהם המשיכו לרקוד". טוהר דוד/צילום מסך, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

לטענת דוד, בבדיקה הראשונית בטיפול הנמרץ לא נמצאו סמים וגם בנתיחת הגופה קיבלה המשפחה הודעה שלפיה טוהר הייתה נקייה מסמים ומאלכוהול. "יש כל מיני ניסיונות להכפיש את הילדה שלי ואומרים שהיא צרכה סמים", אמר אברהם. "כמו שהם המשיכו לרקוד כשהבת שלי גססה כך הם מכפישים עכשיו ומנסים לנטרל את האחריות שלהם. הם לא שמו שום דבר שעולה כסף כדי להבטיח את ביטחון האנשים שם. הם נטרלו כל סממן זיהו עליה כי הם פחדו שיסגרו את המסיבה. היא הגיעה לבית החולים אנונימית. לכן אין פה מקום לגרימת מוות ברשלנות - זו הריגה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המסיבות האלה לא חוקיות וממשיכות להתקיים". המסיבה בשנה שעברה/מערכת וואלה!, צילום מסך
נוי כהן וטוהר דוד ז"ל. באדיבות המצולמים
"הגיעה אנונימית לבית החולים". טוהר דוד עם חברתה נוי בקורס בחיל האוויר/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully