וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חוצה באור אדום ופוצע שלושה צעירים באורח קשה ובינוני

20.8.2018 / 21:44

צעיר בן 22 נפצע באורח קשה ובן 25 נפצע בינוני בתאונת דרכים שאירעה בכביש 461 סמוך לצומת סביון. צעיר נוסף נפצע בינוני גם כן. השלושה פונו לבית החולים כשהם סובלים מפגיעות בראש ובחזה. בתיעוד נראה נהג הרכב חוצה את הצומת באור אדום מלא ומתנגש בשניים בחוזקה

צילום: נתיבי ישראל

צעיר בן 22 נפצע היום (שני) באורח קשה ובן 25 נפצע באורח בינוני בתאונת דרכים שאירעה בכביש 461 סמוך לצומת סביון. צעיר נוסף שהיה בזירה נפצע באורח בינוני גם כן. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פינו את השלושה לבית החולים שיבא בתל השומר כשבן ה-22 סבל מחבלת ראש ובן ה-25 סבל מחבלות בראש ובחזה.

בתיעוד נראה נהג הרכב חוצה את הצומת באור אדום מלא ומתנגש בחוזקה ברוכב האופנוע וברוכב האופניים שנפצעו באורח קשה ובינוני. בעוד השניים מוטלים על הכביש, יתר כלי הרכב שהיו עדים לתאונה הקשה המשיכו בנסיעתם.

חובש מד"א, קובי בוסקילה, שהגיע לזירת התאונה סיפר כי "היה מדובר באופנוע עם שני רוכבים וכן ברוכב אופנוע שנפגעו מרכב. אחד מרוכבי האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש, פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים. הרוכב השני שנפצע בפלג גופו העליון וכן, רוכב אופניים שהיה במקום שנפצע באורח בינוני פונו גם הם לבית החולים. נהג הרכב יכול היה להתהלך ולא נזקק לפינוי".

עוד בוואלה! NEWS:
"רקדו בזמן שגססה": אביה של טוהר דורש שהאחראים ישלמו את המחיר
שר הבריאות שהבטיח לפני 50 שנה: "אל דאגה, העכברת תודבר"
לאחר חמישה חודשים: אותרה גופת נעדרת ביער ליד זכרון יעקב

נהג תועד מתנגש ברוכב אופנוע ורוכב אופניים בצומת סביון, השניים נפצעו קשה ובינוני. נתיבי ישראל, מערכת וואלה! NEWS
הנהג חצה את הצומת באור אדום מלא ופגע בשני הצעירים/מערכת וואלה! NEWS, נתיבי ישראל

עו"ד יוני חן, מומחה לענייני תעבורה ממשרד כהן-חן, מסר כי "המשטרה אינה לבד. הסיבה לתופעה הנוראית של תאונות הדרכים בהן מאות נהרגים מדי שנה, הן תולדה של היעדר הרתעה בשל חסך בענישה משמעותית. העומס על בתי המשפט הוא כזה שמרבית תיקי התעבורה נסגרים בהסדרי טיעון, מבלי שהרשות השופטת מממשת את העונשים שהפקיד בידיה המחוקק". חן הוסיף כי "כל בר דעת מבין שאם הנהג שגרם לאירוע הקשה היה יודע שמעבר ברמזור אדום דינו מאסר בפועל, אזי סביר להניח שהיה ממתין עוד כמה שניות עד שהרמזור היה מתחלף לאור ירוק".

דובר נתיבי ישראל, בן גוטמן, סיפר כי "התלבטנו ארוכות אם לפרסם את התיעוד הקשה לצפייה, אך לבסוף הכריע ערך האחריות החברתית להשפיע על משתמשי הדרך". הוא התייחס לתאונה הקשה ושלח קריאה לציבור "אנא מכם, האוחזים בהגה, קחו אחריות. שניות של פזיזות או היסח דעת עשויות לשנות את חייהם של משפחות שלמות. הצטרפו אלינו בהצלת חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully