וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביה"ס המצטיין מירוחם: "עם צוות מדהים לא משנים נתוני הפתיחה"

17.8.2018 / 21:34

אחד הזוכים בפרס בתי הספר המצטיינים של משרד החינוך הוא תיכון "אורט ספיר" בירוחם, בפעם הרביעית תוך שש שנים. דירוג המצטיינים נעשה לפי מדדים לימודיים וחברתיים. מנהל בית הספר: "אנחנו לא עושים את עבודתנו על מנת לקבל פרס, נחמד שמכירים בעשייה"

חדר המורים בתיכון ספיר ירוחם. מקס מורן,
תיכון "ספיר" בירוחם/מקס מורן

בפעם הרביעית בשש השנים האחרונות זוכה בית הספר השש-שנתי "אורט ספיר" בירוחם להיכנס לרשימת בתי הספר המצטיינים היוקרתית של משרד החינוך. זאת, לאחר שמשרד החינוך פרסם אתמול (חמישי) את 292 בתי הספר המצטיינים שנבחרו על פי מדדים לימודיים וחברתיים, מזכאות לבגרות ועד אחוזי הגיוס לצה"ל וכמו כן על שיפור בהישגיהם מהשנה שעברה. המורים המלמדים במוסדות המצטיינים זכו לתגמול כספי.

סיפור הצלחתו של התיכון הממלכתי בירוחם זכה להערכה רבה כשנכנס השנה לאחד מ-70 בתי הספר המצטיינים ברשימה בפעם השנייה. מלבד התיכון המקיף ע"ש "ספיר", קיימים בירוחם שני בתי ספר תיכונים נוספים, ביניהם אולפנת הבנות "מדרשת קמה" שזכתה גם היא להיכלל השנה בדירוג היוקרתי.

עוד בוואלה! NEWS:
ניסיון פיגוע בירושלים: גבר ניסה לדקור שוטרים בעיר העתיקה - ונורה למוות
בצל מאמצי הרגיעה: אלפי פלסטינים הפגינו בגבול, בלון תבערה בבארי
הודו: יותר מ-320 הרוגים בשיטפונות החמורים אי פעם בדרום המדינה

חדר המורים בתיכון ספיר ירוחם. מקס מורן,
מצטיין בפעם הרביעית. תיכון "ספיר" בירוחם/מקס מורן

מנהל בית הספר "ספיר", דביר זמירי, אמר כי "הפרס נותן קרדיט על השיפור של בית הספר משנה לשנה ומשקלל גם את נתוני הרקע של התלמידים ואת קידום הישגיהם. אני אוהב את העובדה שהפרס בוחן הישגים לימודיים לצד הישגים ערכיים וחברתיים".

"אני מקבל מהרשות המקומית גב ואמון מוחלט, כלים ותקציבים. כשלא מפריעים לך לעבוד, אלו התוצאות", הוסיף זמירי. "בנוסף, יש לי צוות מדהים עם נשמה גדולה ולכן לא משנה מהם נתוני הפתיחה של התלמידים - הכל אפשרי".

עוד באותו נושא

מובילים בגיוס לצה"ל ובזכאות לבגרות: בתי הספר המצטיינים בישראל

לכתבה המלאה

לדברי זמרי, "אנחנו לא עושים את עבודתנו על מנת לקבל פרס. מי שעושה זאת עבור הפרס או התגמול פשוט לא יחזיק מעמד. חינוך עושים באהבה או לא עושים בכלל ובכל זאת נעים שמכירים בעשייה ובהצלחות".


לצפייה ברשימת בתי הספר המצטיינים המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully