וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספורט היה כל חייה": נועה חייט רכבה על אופניה ומתה בתאונה

16.8.2018 / 16:30

הלווייתה של נועה חייט, הצעירה שנהרגה בחיפה בעת שרכבה על אופניה, תיערך בעירה. אביה של הנערה, שהייתה בעברה אלופת ישראל לנוער בריצה, סיפר כי הייתה "ילדה מדהימה, אנחנו לא מעכלים את זה". בכביש המסוכן בו נהרגה נועה מפגינים תושבים במחאה על חוסר הטיפול

צילום:שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

נועה חייט, בת 20 מחיפה, נהרגה אתמול בעת שרכבה על אופניה בדרך פרויד בעיר ותובא היום (חמישי) בשעה 17:00 למנוחות. נועה, שהייתה בעברה אלופת ישראל בריצת מדרגות לנוער, רכבה לאימון אישי באצטדיון סמי עופר ונפגעה מרכב בו נהגה בת 33 תושבת העיר. המשטרה מוסיפה לחקור את נסיבות התאונה.

אלון חייט, אביה של נועה, קיבל אתמול את הבשורה המרה וסיפר עליה כי הייתה "ילדה מדהימה שהספורט היה כל החיים שלה. שלשום אחר הצהריים הגעתי לקחת אותה לסמי עופר ולמעשה זו הייתה הפעם האחרונה שדיברנו. עד שהחניכים שלה הגיע יצא לנו לשבת ככה באוטו רבע שעה, ולדבר". הוא הוסיף כי "לא מעכלים את זה. בחיים מלמדים אותנו לקבור הורים, לא ילדים. זה לא משהו שאנחנו מכירים אבל אנחנו נהיה חזקים".

עוד בוואלה! NEWS:
"הייתה מקור השראה": אלופת הריצה נהרגה בתאונת אופניים בחיפה
הותר לפרסום: מפקד בסיס הקריה בתל אביב חשוד בעבירות שחיתות
"נעשה לי עוול בתקשורת, לא מוכן לדבר": המאמן החשוד שותק בחקירה

אלון חייט אביה של נועה חיייט האצניתשנהרגה  בתאונת דרכים בחיפה , אוגוסט 2018. שלומי גבאי
אביה של נעה. "מתקשים לעכל"/שלומי גבאי

בצומת הסמוך למקום בו אירעה התאונה עדיין ניכרים סימני התקרית ואף הוצב נר נשמה קטן לזכרה של נועה. חבריה של נועה נאספו בביתה החל משעות הבוקר. הם העלו זיכרונות וחיזקו זה את זה יחד עם המאמן של נועה אילן גולדמן. "אלה החבר'ה הכי איכותיים שיש. האהבה של כולם לספורט מחברת אותם", סיפר גולדמן.

"זה יום עצוב מאוד", ספד לה אתמול דידי נישליס, יזם מרוץ המדרגות החיפאי. "היא הייתה בחורה מדהימה שהייתה מקור השראה לרבים כל כך. כל שנה היא הייתה זוכה במרוץ. את הכול היא הייתה עושה בכאילו כל כך בקלות".

בצומת בו אירעה התאונה נערכה היום מחאה, על כך שאינו מטופל מבחינה תעבורתית. תושבי רמת אשכול, בה נמצאת הצומת, טענו כי התאונה לא הפתיעה אף אחד. בדיוק לפני ארבע שנים, באותו מקום ובנסיבות דומות נפגעה קשה מאוד השייטת האולימפית ואלופת ישראל במרתון אופני הרים גיל כהן, בעת שרכבה על אופניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נעה חייט בת 20 שנהרגה בעת שרכבה על אופניים ונפגעה מרכב בחיפה, 15 באוגוסט 2018. אילן גולדמן, מערכת וואלה! NEWS
חייט. "הספורט היה כל חייה"/מערכת וואלה! NEWS, אילן גולדמן

דודי מייבלום, הגר בסמוך, אמר בהפגנה כי "הצומת והכביש הם סכנת נפשות, במיוחד לתנועה היורדת, ממש כפי שקרה לנועה. לתנועה הבאה מנגד ופונה שמאל לתוך השכונה אין בכלל תמרור מתן זכות קדימה", אמר מייבלום, כשמאחוריו נשמעים כל העת צפצופי מכוניות וחקירת בלמים. "זו העדות הכי משכנעת שבכל רגע עלול לקרות כאן אסון נוסף".

"בחלק מהדרך אין מעקה בטיחות", הוסיף מייבלום. "רכב שסוטה ומאבד שליטה צפוי להתרסק על צלע הר או בתהום. אני מקווה שבזכות התהודה הציבורית שמקבל מותה של נועה, אולי יהיה שינוי במדיניות לגבי כביש זה, ובכלל כבישי חיפה המסוכנים. כל הזמן יש בעיר תאונות, זה לא מעניין אף אחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפגנה בחיפה, על הטיפול הלקוי בצומת הקטלני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully