וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נעשה לי עוול בתקשורת, לא מוכן לדבר": המאמן החשוד שותק בחקירה

16.8.2018 / 16:13

במשך שעות הציגו החוקרים בפני בנו ריינהורן עדויות והתכתבויות שניהל לכאורה עם ילדות. במשטרה בודקים כעת אם בנוסף לקשרים שיצר עם נערות - איים החשוד בפדופיליה על חלק מהקורבנות שיקשרו אותו עם ילדות נוספות

צילום:יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

יום לאחר שנחשפה פרשת הפדופיליה, חושדים במשטרה כי בנו ריינהורן שידל חלק מהנערות לשכנע ילדות נוספות ליצור איתו קשר. במשטרה בודקים אם הוא איים על חלק מהקורבנות כדי שישכנעו ילדות להצטלם, ולבצע מעשים מיניים לפי דרישתו.

משעות הבוקר נחקר החשוד, הממשיך לשמור על זכות השתיקה, למרות שהחוקרים מציגים לו עדויות והתכתבויות שניהל לכאורה עם הילדות ששוחזרו על ידי המשטרה באמצעים טכנולוגיים. החשוד משיב לחוקרים פעם אחר פעם: "עשיתם לי עוול בתקשורת, ולכן אני לא מוכן לדבר אתכם". בשיחה עם וואלה! NEWS הוסיפו גורמים המעורים בחקירה כי ריינהורן אינו מנסה לחלץ את עצמו מהחשדות כלפיו או להרחיק את עצמו מהם.

המשטרה קיבלה מאז אתמול כ-20 פניות נוספות נגד מאמן הכדוריד מהרצליה החשוד בעבירות פדופיליה ברשת כלפי כ-140 נערות וילדות - כך נודע לוואלה! NEWS. אלה התקבלו מצד הורים ובני נוער שחשדו כי נפלו קורבן למעשיו, על פי אופי פעילותו שנחשף אתמול בכלי התקשורת.

עוד בוואלה! NEWS:
פרשת פדופיליה חמורה: התחזה לסוכנת דוגמניות - ותקף 140 ילדות
פרשת הפדופיליה בהרצליה: המשטרה קיבלה כ-20 פניות נוספות נגד החשוד
פרשת פדופיליה רחבת היקף, ריאל מדריד מפשלת: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

בנו ריינהורן, בן 35 חשוד בעבירות מין בקטינות ברשת, 15 באוגוסט 2018. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
ריינהורן. שומר על שתיקה בחקירה/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

במשטרה סבורים כי מאות נערות נוספות נפלו קורבן למעשיו של ריינהורן אך הן טרם אותרו על ידי חוקרי המשטרה. "יש לנו יותר מהנחת עבודה כי מספר הנפגעים שטרם אותרו עומד על מאות, בעקבות ניתוח החומרים שנאספו על ידינו במהלך החקירה הסמויה", אמר גורם במשטרה.

אתמול סיפר הורה לתלמיד בבית ספר בהרצליה שבו אימן ריינהורן קבוצת כדוריד כי היו לו "בעיות של אלימות מילולית מול ילדים" וכן "התנהגות שהיא מאוד תוקפנית כלפי ילדים, לבנים במיוחד". לדבריו, בית הספר המשיך להעסיקו מכיוון שהיה מעוניין לשמור ולקדם את קבוצת הכדוריד, שאף זכתה באליפות בעבר.

"היו עליו תלונות של אלימות מילולית, לא פדופיליה. הוא עבד למרות שלא הייתה לו הכשרה פורמלית והחזיקו אותו בתשלום דרך עמותת בני הרצליה. הוא גם לימד בנות בקבוצת כדוריד, אבל אני לא זוכר תלונות שהיו קשורות לפדופיליה", אמר ההורה. בנבחרת שאותה אימן ריינהורן הופתעו מפרסום החשדות, ואמרו כי מדובר ב"מאמן רגיש, רחוק מהתמונה המצטיירת מהחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully