וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת פדופיליה חמורה: התחזה לסוכנת דוגמניות - ותקף 140 ילדות

המשטרה עצרה מאמן כדוריד מהרצליה בן 35, שלימד בשני בתי ספר בעיר, בחשד שהפעיל חשבונות באינסטגרם ופיתה ילדות לשלוח לו תמונות עירום ולבצע בפניו פעולות מיניות. לאחת הילדות כתב: "מה הכי יפה בך בפנים ובגוף לדעתך?". במשטרה חושדים שפגע בילדות רבות נוספות

בנו ריינהורן, בן 35 חשוד בעבירות מין בקטינות ברשת. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
המשטרה חושדת שפיתה עשרות ילדות ונערות. ריינהורן/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

המשטרה עצרה מאמן כדוריד מהרצליה בן 35 בחשד שביצע את אחת מפרשות הפדופיליה החמורות ביותר שהיו בישראל מאז ומעולם - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. לטענת המשטרה החשוד, בנו ריינהורן ששימש מאמן נבחרת ישראל לבנות בכדוריד, פעל באפליקציית אינסטגרם וברשתות אחרות והצליח לפתות יותר מ-140 ילדות בגילאי תשע עד 15 ובחלק מהמקרים ביצע בהן דרך הרשת מעשה אינוס ומעשה סדום. הוא נעצר לפני עשרה ימים ואתמול נמנע בית המשפט בראשון לציון מלהתיר את פרסום שמו.

אולם, במשטרה סברו כי היקף התקיפות המיניות שביצע לכאורה ריינהורן גדול עוד יותר, ולכן פנו היום לבית המשפט המחוזי בלוד כדי שזה יתיר לפרסום את עצם קיום הפרשה ואת זהותו. זאת, על מנת לאסוף מהציבור תלונות נוספות, ככל שהיו כאלה, הקשורות במעשיו. במשטרה מעריכים כי החשוד פעל במשך שנים ארוכות ותקף מינית ילדות וגם כמה נשים בוגרות.

מחומר החקירה, שאותו מנהלת יחידה 105 בלהב 433 עולה כי החשוד נהג לנטר פרופילים של ידועני ילדים של רשתות אופנה, הפקות דוגמנות, צלמי אופנה ועוד, יצר פרופילים פיקטיביים כשהוא מתחזה לאישה שעוסקת בתחום הדוגמנות והציע לילדות ולנערות להצטרף ולהיות דוגמניות אופנה.

עוד בוואלה! NEWS
פעוטות חולים, מזון מקולקל וזוהמה: ליקויים ברשת המעונות הגדולה בארץ
התפשטות העכברת: נערים ששטו בנהר הירדן אושפזו בחשד שנדבקו
אין תחנות, אין מצלמות, אין שוטרים: כך נכשלה המלחמה בפשיעה במגזר הערבי

התכתבויות בוואטסאפ של החשוד בפדופיליה, בנו ריינהורן, 15 באוגוסט 2018. וואטסאפ, מערכת וואלה! NEWS
צילום מסך של התכתבות בין ריינהורן לאחת הילדות שעמן שוחח ברשת/מערכת וואלה! NEWS, וואטסאפ

מהחקירה עולה כי ריינהורן פעל לכאורה בכל שעות היממה, כולל לפנות בוקר, כשהיעד שלו היה עשרות ילדות מכל רחבי הארץ. תחילה היה פונה אליהן באמצעות האינסטגרם, מבקש מהן לפנות אליו להמשך שיחה בווטסאפ ואז היה מבקש מהן לשלוח לו תמונות. תחילה תמונות פנים, אחר כך תמונות גוף ולאחר מכן תמונות עירום שלהן.

בשלבים מאוחרים יותר היה מפתה אותן לבצע בעצמן מעשים מיניים קשים - החל בהחדרת חפצים לאיברים מוצנעים בגופן ועד מעשי אינוס וסדום, תוך שהן מצלמות ומשדרות לו את הצילומים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"מחר מבחינתי אני כבר מסדרת לך בוק והפקות"

"תפני מקום בטלפון ותמחקי תמונות וסרטים ישנים. תפתרי את הבעיה, כי יש לי המון הצעות בשבילך

באחת השיחות שניהל ריינהורן בווטסאפ עם ילדה שהתעניינה בצילומי דוגמנות הוא העלה לכאורה את נושא צילומי העירום. "אם את לא באמת מרגישה בנוח איתי אז לא משנה", כתב ריינהורן - כשהוא מתחזה לסוכנת דוגמנות. כשהילדה מעלה חשש שאינה מתאימה הוא משיב: "בינתיים את הכי מתאימה שבחנתי. אני רוצה שתביני, מחר מבחינתי אני כבר מסדרת לך בוק והפקות. רק בואי נסיים, אנחנו בשלב האחרון".

לילדה אחרת שאותה ניסה לכאורה לשכנע לשלוח תמונות כתב ריינהורן: "חייבות להתקדם" והפציר בה "לפנות מקום בטלפון ולמחוק תמונות וסרטים ישנים" כדי שתוכל להצטלם עבורו. "תפתרי את הבעיה, כי יש לי המון הצעות בשבילך".

במקרה אחר ניסה לכאורה ריינהורן לשכנע ילדה להגיע לאודישן. "אם תתאימי נערב את ההורים", כתב - כשעודו מתחזה לסוכנת הדוגמנות. "אני צריכה ממך חצי שעה ונסיים את האודישן. עדיף עכשיו כי מחר כבר אני רוצה לתאם לך בוק".

בנו ריינהורן, בן 35 חשוד בעבירות מין בקטינות ברשת, 15 באוגוסט 2018. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
התכתב עם הילדות על צילומי עירום. ריינהורן/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק
התכתבויות בוואטסאפ של החשוד בפדופיליה, בנו ריינהורן, 15 באוגוסט 2018. וואטסאפ, מערכת וואלה! NEWS
התכתבות בין ריינהורן לאחת הילדות/מערכת וואלה! NEWS, וואטסאפ

ריינהורן לימד בעבר בשני בתי ספר בעירו והועסק בידי עמותת "בני הרצליה". אך כרגע לא ידוע למשטרה אם פגע בתלמידות בבתי ספר אלו.

אחד ההורים שילדיו למדו בבית הספר הנדיב, שבו לימד בעבר ריינהורן במשך כעשר שנים, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי הוא הפגין בעבר "התנהגות מאוד תוקפנית לילדים, לבנים בייחוד". לדברי אותו הורה, "החזיקו אותו במערכת למרות שהיו לו בעיות של אלימות מילולית מול ילדים, החזיקו אותו כי היה חשוב לבית ספר לשמור על קבוצה לקידום הכדוריד והבית ספר זכה לאליפות כדור יד של הבנים".

עוד הוסיף ההורה כי נגד ריינוהרן היו "תלונות של אלימות מילולית ולא פדופיליה, הוא עבד למרות שלא הייתה לו הכשרה פורמלית והחזיקו אותו בתשלום דרך בני הרצליה. הוא גם לימד בנות בקבוצת כדור יד אבל אני לא זוכר תלונות שהיו קשורות לפדופיליה".

איגוד הכדוריד: "מעולם לא התקבלה תלונה לגבי המאמן"

מעיריית הרצליה נמסר "הנושא נמצא בחקירת משטרה ועל כן בשלב זה אנו מנועים מלהגיב". עוד נמסר כי אגף החינוך בעירייה פועל יחד עם משרד החינוך וגייס צוותים של יועצים, פסיכולוגים, מורים ומנהלי בתי ספר כדי לסייע להורים, לתלמידים ולתלמידות "בכל שאלה או מצוקה שתתעורר". באגף אף קראו להורים "להיות ערים לכל גילוי של מצוקה אצל ילדיכם ואף ליזום שיח בנושא בהתאם".

מאיגוד הכדוריד נמסר: "האיגוד מביע תדהמה מהחשדות שנחשפו. מדובר במאמן שעבד בעבר גם בסגל נבחרת צעירה, וככל שידוע לנו, מעולם לא התקבלה תלונה לגביו, גם לא לרכזות 'אתנה' שליוו את הפרויקט. אנו קשובים ורגישים וסומכים על המשך הטיפול של רשויות החוק".

(עדכון ראשון: 15:44)

התכתבויות בוואטסאפ של החשוד בפדופיליה, בנו ריינהורן, 15 באוגוסט 2018. וואטסאפ, מערכת וואלה! NEWS
אחת השיחות שערך ריינהורן בווטסאפ/מערכת וואלה! NEWS, וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully