וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: מפקד בסיס הקריה יגאל בן עמי חשוד בעבירות שחיתות

אל"מ יגאל בן עמי חשוד בעבירות טוהר המידות, הנוגעות בין השאר לקשרים כלכליים עם גורמים אזרחיים ולתחום הבינוי בבסיס. הוא אף חשוד בשימוש ברכבי אלופים לצרכים אישיים, ובייעוד חיילים לענייניו הפרטיים. בעקבות החשדות: הקצין ביקש לצאת לחופשה

מפקד בסיס הקריה, אל"ם יגאל בן עמי. אתר צה"ל, מערכת וואלה! NEWS
אל"מ יגאל בן עמי/מערכת וואלה! NEWS, אתר צה"ל

אלוף משנה יגאל בן עמי, מפקד בסיס הקריה שבתל אביב חשוד בעבירות טוהר המידות, הנוגעות לקשרים כלכליים שקיים לכאורה עם גורמים מחוץ לצבא - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. העבירות נוגעות בין השאר לעבודות בינוי שבוצעו בשטח הבסיס.

בנוסף עולה מהחקירה שניהלה המשטרה הצבאית החוקרת כי לבן עמי מיוחסות עבירות נוספת, בהן שימוש בכלי רכב שמיועדים לאלופים ללא אישור, בין היתר לכך שלקח אותם לשימוש אזרחי שלו ושל קרובי משפחתו. עבירות אחרות שיוחסו לו נוגעות לשימוש בחיילים לצרכים פרטיים, והשפעה על שיבוץ של מקורבים אליו.

מדובר צה"ל נמסר כי בן עמי יצא לחופשה וביקש להקדים את פרישתו מצה"ל לזמן הקרוב, ובהתאם לכך - בקשתו התקבלה. צה"ל פרסם אתמול מכרז להחלפתו, ובמייל שהופץ בצבא הודגש כי הצורך באיוש מיידי של התפקיד.

עוד בוואלה! NEWS:
בגלל העתירות: ליברמן החליט לדחות את הליך מינוי הרמטכ"ל הבא
פרשת הפדופיליה בהרצליה: המשטרה קיבלה כ-20 פניות נוספות נגד החשוד

נדל"ן בניינים שרונה הקריה תל אביב. ראובן קסטרו
בסיס הקריה בתל אביב/ראובן קסטרו

החקירה נוהלה באופן סמוי במשך תקופה ארוכה וכללה מעקבים של הימל"מ - היחידה המרכזית של מצ"ח, ובה האזנות סתר ובחינה מדוקדקת של חוזי התקשרויות. בימים האחרונים הפכה החקירה לגלויה לאחר שכמה קצינים ובעלי תפקידים בצבא נחקרו, בנוסף לכמה קבלנים.

"מי שהגיע לקריה בשנתיים האחרונות הבחין בתנופת הבנייה שהתרחשה פה", אמר קצין בכיר המשרת בבסיס שבתל אביב, שהעריך כי הדבר קשור לעבירות שיוחסו לבן עמי. "מדרכות הוחלפו, כבישים שופצו וכל הבניינים, הניחו תשתית חשמל, בנו את הגינות מחדש ואפילו השערים הוחלפו ועברו שינוי. אף אחד לא האמין איך הצליחו לעשות דבר כזה בתוך המערכת הצבאית, ולבצע עבודות בהיקף כזה בטווח כל כך קצר. מדובר במהפכת בינוי של ממש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"בן עמי נדהם מהחשדות נגדו"

אל"מ רן כהן, הסנגור הצבאי הראשי, ואל"מ (מיל') אבי עמירם, המייצגים את בן עמי מסרו בתגובה לדברים כי "אל"מ יגאל בן עמי הוא קצין עתיר זכויות ומפקד ותיק ומוערך שמשרת בצה"ל ללא דופי למעלה מ-30 שנה ביחידות שדה ובחזית העשייה. הוא נדהם מהחשדות נגדו והוא מכחיש אותם נחרצות. הקצין משתף פעולה באופן מלא בחקירה, משיב לכל השאלות ומציג בפירוט את תשובותיו וכן ראיות מצידו שסותרות את החשדות. אנו משוכנעים שהחשדות יתבדו וקוראים להשלמה מהירה של החקירה".

השניים הוסיפו כי "הקצין ביקש לצאת לחופשה על מנת לאפשר את סיום החקירה במהירות בלא כל הפרעה. מפקדיו נעתרו לבקשה והוא מודה להם על כך".

אל"מ יגאל בן עמי בטקס כניסת שר הבטחון לתפקיד. ראובן קסטרו
אל"מ בן עמי בכניסתו לתפקיד/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • הקריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully