וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משליכים כיסאות ודוחפים למים: תיירים ישראלים התפרעו במלון ברומניה

בתיעוד ממלון בבוקרשט נראית קטטה על שפת בריכה, שבמהלכה מרימים כמה מהמבלים במקום כיסאות, דוחפים זה את זה ואף מפילים אישה למים. שלושה ישראלים עוכבו לתשאול בידי המשטרה המקומית

צילום: מיקי

קבוצת תיירים ישראלים השתתפו היום (שישי) בקטטה בבריכה במלון "רדיסון בלו" בבוקרשט בירת רומניה. בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות מהמקום נראים אנשים משליכים כיסאות ודוחפים אחד את השני בקרבת שפת הבריכה. אחד המתפרעים אף נראה דוחף אישה אל המים. בהמשך נראים כמה אנשי ביטחון מלווים את המתפרעים מחוץ למתחם הבריכה. משגרירות ישראל ברומניה נמסר כי שלושה ישראלים עוכבו לתשאול בידי המשטרה המקומית וכי לא ידוע על פצועים בקטטה.

לפני שבועיים פרצה קטטה בחוף נווה מדבר בים המלח, שבמהלכה נפצע שוטר באורח קל. חמישה צעירים עוכבו בידי המשטרה בעקבות הקטטה, שבמהלכה היכו באמצעות קרשים מבלים בבריכה בחוף. בזמן הקטטה היו במקום ילדים קטנים וכמה מהנוכחים הזעיקו את המשטרה כדי שתשתלט על המתפרעים.

בתקרית אחרת שאירעה בחודש שעבר נעצר צעיר בן 26 בקטטה בין חיילים לעובדי מרכז קניות בבאר שבע. כמה צעירים החלו להתקוטט עם החיילים והמשטרה הוזעקה למקום. שלושה מהחיילים עוכבו לחקירה.

לקריאת ידיעות נוספות מהעולם בוואלה! NEWS:
רוסיה: אם ארה"ב תטיל סנקציות נוספות - "תוכרז מלחמה כלכלית"
ברקע צניחת הלירה: טראמפ הטיל מכסים נוספים על טורקיה
הפגנה חריגה בסין: מאות מוסלמים מנסים למנוע הרס מסגד

מכות בבריכה - תיירים ישראלים פתחו בקטטה בריכה במלון ברומניה. מערכת וואלה! NEWS
תיעוד הקטטה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully