וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך חוסלו המחבלים ששיגרו רקטות לישראל | תיעוד תקיפת צה"ל

9.8.2018 / 14:27

150 מטרות של ארגון חמאס הותקפו מאתמול בתגובה לשיגור הרקטות לעבר יישובי עוטף עזה. בין המטרות שהותקפו: מתחם צבאי של גדוד מזרח רפיח ושתי מנהרות. כתוצאה מהתקיפות נהרגו שלושה פלסטינים

צילום: דו"צ, סרטוני גולשים ורויטרס, עריכה: שניר דבוש

בתגובה לירי 180 הרקטות מרצועת עזה לישראל תקפו מטוסי חיל האוויר היום (חמישי) שורת מטרות טרור, ובהן מתחם צבאי של גדוד מזרח רפיח, פיר של מנהרת לחימה מערבית לג'באליה ושתי מנהרות לחימה שנמצאות בסמוך לחוף. כמו כן נורתה חוליית משגרי רקטות, שחיסולה תועד על ידי צה"ל. בסך הכול תקפו כוחות הצבא ביממה האחרונה כ-150 מטרות של ארגון חמאס.

משרד הבריאות הפלסטיני מסר כי כתוצאה מתקיפות צה"ל בעזה נהרגו שלושה בני אדם, בהם בכיר בזרוע הצבאית של חמאס, אישה בהיריון ופעוטה בת שנה וחצי. 12 נוספים נפצעו בתקיפות.

בעקבות ירי הרקטות לישראל נפצעה לפנות בוקר באורח בינוני-קשה אזרחית זרה בשנות ה-20 לחייה מפגיעת רקטה בבית אריזה במועצה האזורית אשכול. עובדת נוספת נפצעה באורח קל. 23 בני אדם נפצעו אמש מירי הרקטות, בהם גבר כבן 34 במצב קל-בינוני עם פציעות בגפיים, גבר כבן 20 במצב קל עם חבלות בגפיים ואישה במצב קל שנחבלה ברגלה בזמן ריצה למרחב המוגן. 15 מבין הפצועים שוחררו במהלך הלילה.

עוד בוואלה! NEWS:
ההרג, הפצועים והפסקת האש הבאה: הריטואל הקטלני הבלתי נגמר של עזה
בעקבות פינוי מוצבי חמאס בגבול: צה"ל סגר כבישים בעוטף עזה
יותר מ-180 שיגורים לעוטף, צעירה נפצעה קשה; צה"ל תקף 150 מטרות

ND מאה ושמונים שיגורים מעזה ביממה, חיל האוויר תקף מנהרות ומשגרי טילים של חמאס. רויטרס
תיעוד תקיפת חוליית המחבלים/רויטרס

מרבית הרקטות שנורו אל עבר ישראל נפלו בשטחים פתוחים, אך חלקן פגעו בשטח יישובים במועצות האזוריות הסמוכות לגבול רצועת עזה. בשדרות אותרו שש נפילות רקטות, מרביתן בשטחים פתוחים בתחומי העיר. בנוסף אותרה פגיעה ישירה של רקטה בבית במועצה האזורית חוף אשקלון. עוד נפגע מפעל במועצה האזורית שער הנגב. מערכת כיפת ברזל יירטה 30 מתוך השיגורים.

הבוקר הזהיר גורם בכיר בצה"ל כי "אנחנו קרובים למערכה", והדגיש כי אם יידרש, יישובים יפונו. בצהריים הרגיע את הרוחות גורם פלסטיני, שאמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי מבחינת הארגונים החמושים בעזה ההסלמה תמה, והאחריות להשבת הרגיעה נמצאת בידי ישראל. עם זאת, גם אחרי הודעת הבכיר נשמעו אזעקות צבע אדום ביישובי הנגב המערבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully