וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כש"הישראלי המכוער" יוצא לטייל: צפו בלכלוך שנותר מאחור

8.8.2018 / 11:18

פחיות שתיה קלה, אריזות חטיפים וזוהמה בכל מקום - כך נראה אוטובוס שהוביל מטיילים בצפון הארץ אחרי ארוחת צהריים בסרטון שצילם הנהג המתוסכל. במקביל, ח"כ כהן-פארן שיתפה תמונות מיער בן שמן: "אני כבר לא מדברת על ים הכלים החד-פעמיים, אבל למה לא לזרוק לפח?"

צילום: חברת דורון הסעות, עריכה: תום זואילי

הישראלים יוצאים לטייל בהמוניהם, אבל לא מפסיקים ללכלך: תיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS מגלה ערימות של לכלוך שהותירו אחריהם עשרות מטיילים באוטובוס של חברת ההיסעים "דורון הסעות", שהוביל אותם לצפון הארץ.

"נעשה לכם תצוגה: מה קורה פה", אומר נהג האוטובוס של החברה בפתח הסרטון שהכין, המציג את הלכלוך שהותירו אחריהם המטיילים שבדיוק סיימו לסעוד את ארוחת הצהריים בתוך האוטובוס. כבר בפתח האוטובוס ניתן לראות בבירור את הררי האשפה והלכלוך: פחיות שתייה קלה, חפיסות של חטיפים ואריזות של דברי מתיקה הושלכו לכל עבר. הנהג שניסה לעבור בין המושבים כדי להמחיש את כמויות הלכלוך, אף פגע ברגלו באשפה שהייתה זרוקה על רצפת האוטובוס.

עוד בוואלה! NEWS:
אלף לוחמות חדשות: שיא של כל הזמנים בגיוס נשים לתפקידי לחימה
כחלון יציג לאמריקנים: תוכנית לחיזוק הקשרים הכלכליים עם הרשות
תעלומה בקריית מוצקין: מי עוקב אחר המועמד לראשות העיר?

יער בן שמן - תיעוד הפסולת והלכלוך שהשאירו מטיילים ישראלים. עידן אורון. יועץ לח"כ יעל כהן פארן, מערכת וואלה! NEWS
"בבקשה אל תשאירו את זה אחריכם". יער בן שמן, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, עידן אורון. יועץ לח"כ יעל כהן פארן

בשיא תסכולו הגיע הנהג אל חלקו האחורי של האוטובוס, שהוא מצלם את האשפה הרבה שהייתה פזורה על כל שלב ושלב בדרגות האוטובוס. למרבה האירוניה, הנהג אף צילם מדבקה, שהודבקה על ידי הנוסעים לפני הנסיעה על אחד מחלונות האוטובוס, עליה נכתב: "נא לא להשליך פסולת וכד' על הרצפה, 'שנאמר' נא לשמור על הניקיון". "זה כשהשתדלו לשמור על הניקיון", אמר הנהג.

מחברת "דורון הסעות" התייחסו לתיעוד המלוכלך ומסרו: "הסרטון צולם על ידי אחד הנהגים שלנו במטרה להראות עם מה מתמודדים נהגים בכל הארץ, ולחנך להשארת סביבה נקייה יותר בכל מקום אליו מגיעים. אין הדבר מופנה לפלח אוכלוסייה ספציפי, אלא לתופעה נרחבת ומוכרת בציבור. אנו מבטיחים שנמשיך ונקפיד על ניקיון לאחר כל נסיעה".

עוד באותו נושא

הילדים שלכם חשופים לזיהום אוויר יותר מכם, והסיבה לכך מפתיעה

לכתבה המלאה
יער בן שמן - תיעוד הפסולת והלכלוך שהשאירו מטיילים ישראלים. עידן אורון. יועץ לח"כ יעל כהן פארן, מערכת וואלה! NEWS
"כואב הלב". יער בן שמן, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, עידן אורון. יועץ לח"כ יעל כהן פארן

בתוך כך, חברת הכנסת יעל כהן-פארן (המחנה הציוני) הייתה הבוקר אף היא עדה להצטברות לכלוך וזוהמה כשהייתה בדרכה לירושלים. כהן-פארן עצרה ביחד עם צוותה ביער בן-שמן והזדעזעה מהאשפה והפסולת שהשאירו המטיילים ביער. בדף הפייסבוק שלה כתבה חברת הכנסת: "צאו לחגוג בטבע, יש לנו ארץ יפהפייה, אבל בבקשה אל תשאירו את זה אחריכם. הבוקר, בדרך לכנסת, עברתי בכניסה ליער בן שמן, ומה אני אגיד לכם, כואב הלב".

"אני כבר לא מדברת על ים הכלים החד פעמיים, על כל הפלסטיק המזהם הזה", כתבה כהן-פארן, "אבל למה לא לזרוק לפח? למה לא להשאיר סביבה נקייה לבא אחריכם? שתפו בבקשה, והמון מזל טוב למי שחגג שם".

יער בן שמן - תיעוד הפסולת והלכלוך שהשאירו מטיילים ישראלים. עידן אורון. יועץ לח"כ יעל כהן פארן, מערכת וואלה! NEWS
יער בן שמן, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, עידן אורון. יועץ לח"כ יעל כהן פארן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully