וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפרים לכם: קטע הכביש המחבר את אזור השרון לאיילון נפתח לתנועה

8.8.2018 / 11:14

קטע כביש 531 החדש, המחבר את אזור השרון לנתיבי איילון דרום, נפתח הבוקר לתנועה, ובכך התרווח אחד ממקטעי הדרך העמוסים ביותר במדינה. שר התחבורה ישרל כץ חנך אתמול את קטע הכביש החדש בטקס מיוחד שציין כי הכביש יקצר משמעותית את משך הנסיעה ועומסי התנועה יצטמצמו

צילום: דני שכטמן

קטע כביש 531 החדש, המחבר את אזור השרון לנתיבי איילון דרום, נפתח הבוקר (רביעי) לתנועה, ובכך התרווח אחד ממקטעי הדרך העמוסים ביותר במדינה. שר התחבורה ישרל כץ חנך אתמול את קטע הכביש החדש בטקס מיוחד שבו השתתפו גם יו"ר נתיבי ישראל עודד שמיר, מנכ"ל נתיבי ישראל ניסים פרץ, ראש עיריית רעננה איתן גינזבורג, ראש עיריית הרצליה משה פדלון וראש מועצת כפר שמריהו דרור אלוני.

לדברי כץ, הכביש החדש יקצר משמעותית את משך הנסיעה ויצמצם את עומסי התנועה ואת החיכוך בין הולכי הרגל כלי הרכב. כמו כן, הכביש יתרום להפחתת זיהום האוויר והרעש וישפר את איכות החיים של תושבי האזור.

עוד בוואלה! NEWS:
"הפער גדול - והלו"ז צפוף": הסיעה הקטנה שתכריע את גורל הממשלה
דיווח: "השבויים הישראלים ישוחררו בעסקה שתיחתם בסוף אוגוסט"
הושגו הסכמות עם האוצר, האחיות הכריזו על סיום השביתה

כביש 531 לאיילון דרום. יוסי זמיר,
קטע כביש 531 החדש, אתמול/יוסי זמיר

כביש 531 כולל 36 גדרים ומבנים תת-קרקעיים המשמשים כמעברים עיליים ותחתיים עבור חקלאים והולכי רגל. בנוסף, הוקמו לאורך הכביש 12 מחלפים בסך הכל. במהלך הטקס ציין כץ כי מדובר בכביש רוחב חשוב ואסטרטגי החוצה את אזור השרון ומחבר בין כביש 6 באזור כפר סבא לנתיבי איילון, כביש 4 וכן כביש 2 (כביש החוף) בכיוון מערב. מסילת רכבת השרון עוברת במרכז הכביש הכוללת שתי תחנות רכבת חדשות ברעננה.

הפרויקט הוא מיזם התשתיות הגדול ביותר המבוצע בימים אלה במרכז הארץ ומתקשר לאחד מכבישי הרוחב המרכזיים ביותר במרחב השרון. אורכו של קטע הכביש החדש הוא שישה קילומטרים והוא מוביל משפיים ועד מחלף שבעת הכוכבים. בקרוב ייחנך קטע חדש נוסף בכביש איילון דרום שיחבר את כביש 531 לכביש החוף ובזה יחתום את הפרויקט. עלותו הכוללת של הפרויקט, הכולל גם את הקמת מסילות השרון, העתקן והקמת שתי תחנות רכבת חדשות, נעמדת בכ-4.6 מיליארד שקל.

ניסים פרץ, מנכ"ל נתיבי ישראל, הסביר כי החברה מממשת את חזון חיבור קצוות הארץ למרכז. הוא הוסיף כי "החיבור אותו אנו חוגגים היום הוא בשורה של ממש למשתמשי הדרך - כחלק מהראייה הרחבה והכוללת של פרויקט 531".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
השר כץ חנך את חיבור כביש 531 לאיילון דרום. יוסי זמיר,
השר כץ בחנוכת קטע הכביש החדש, אתמול/יוסי זמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully