וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: אסד בונה צבא רחב שיחזור לממדיו הקודמים - ומעבר לכך

7.8.2018 / 12:00

שר הביטחון אמר בסיור ברמת הגולן כי נשיא סוריה לא מסתפק בהשתלטות על השטח מידי כוחות המורדים - אלא מתכנן לבנות את צבאו מחדש. "אנחנו עוקבים אחרי כל ההתפתחויות ומוכנים לכל תרחיש", הוסיף. על איראן: "חידוש הסנקציות מתבקש - מאלה שנלחמים בטרור"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (שלישי) בסיור ברמת הגולן למצב בגזרה הצפונית על רקע התקדמותו של נשיא סוריה בשאר אסד במלחמתו מול כוחות המורדים. "אנחנו רואים את צבא סוריה שלא מסתפק בהשתלטות על כל השטח הסורי, אלא בפירוש בונה צבא יבשה רחב, חדש, שיחזור לממדיו הקודמים ואף מעבר לזה", אמר. "לכן, אנחנו עוקבים אחרי כל ההתפתחויות ומוכנים לכל תרחיש".

הדברים נאמרו בעת שליברמן ביקר בתרגיל שריון ברמת הגולן יחד עם הרמטכ"ל גדי איזנקוט ומפקד פיקוד הצפון יואל סטריק. על כוח השריון אמר: "היה ויהיה כוח המחץ העיקרי של צה"ל בכל תמרון קרקעי - ובמיוחד כאן בצפון".

עוד בוואלה! NEWS:
רוחאני על הסנקציות: "ארה"ב תצטער על המהלך - אי אפשר לסמוך עליהם"
טראמפ חתם על חידוש הסנקציות על איראן: "השלכות קשות על כלכלתה"
בכיר בסוכנות ביון במזרח התיכון: "המוסד חיסל את המדען הסורי"

אביגדור ליברמן סיור רמת הגולן  7.8.2018. שלומי גבאי
"צבא סוריה שלא מסתפק בהשתלטות על כל השטח הסורי". ליברמן ברמת הגולן, היום/שלומי גבאי

ליברמן אמר גם כי "חידוש הסנקציות על איראן מתבקש במיוחד מאלו שנלחמים בטרור". זאת על רקע כניסתן לתוקף של הסנקציות הכלכליות על טהראן בעקבות החלטתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בחודש מאי לפרוש מהסכם הגרעין. "אנחנו תומכים מאוד בהחלטה של הנשיא טראמפ ואני מקווה שגם בשלב ב', באותן סנקציות של חודש נובמבר, נראה גם יישום שלהן", הוסיף ליברמן.

לדברי ליברמן, "כשמדברים על הסיוע לכלכלת איראן זה לא סיוע לכלכלת איראן, מה שדיברו מנהיגי אירופה, זה סיוע למשטר האיראני. זה לא סיוע לכלכלה האיראנית, זה לא סיוע לעם האיראני, זה סיוע למשטר האיראני שמפיץ טרור על אדמת אירופה כולל בתקופה האחרונה".

עוד באותו נושא

אסד באיגרת לחיילי צבא סוריה: הניצחון שלנו קרוב

לכתבה המלאה
שר הביטחון אביגדור ליברמן בסיור עם כוחות שריון ברמת הגולן. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, אתר רשמי
מברך על הסנקציות על איראן. ליברמן בסיור עם כוחות שריון, היום/אתר רשמי, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

ליברמן טען כי הסכם הגרעין "הביא מיליארדי דולרים למשטר האייתולות, שהשתמשו בו לא לטובת האזרחים, אלא לטובת טרור וחתרנות בכל המזרח התיכון. התקציב של משמרות המהפכה וכוח קודס, לאותה פעילות חתרנית, כולל מימון פעילות של כוח קודס בסוריה, מימון חיזבאללה, מימון המיליציות השיעיות בעיראק, מימון המיליציות של החות'ים בתימן, מימון של החמאס והג'יאהד האסלאמי מסתכם ב-2.5 מיליארד דולר בשנה. צריך להבין איזה משטר אידיאולוגי, קיצוני קיים באיראן".

שר הביטחון אביגדור ליברמן בסיור עם כוחות שריון ברמת הגולן. אריאל חרמוני, משרד הביטחון, אתר רשמי
"עוקבים אחרי כל ההתפתחויות". ליברמן בסיור, היום/אתר רשמי, אריאל חרמוני, משרד הביטחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully