וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבט בפניה, הפיל ארצה - ובעט: צעיר מקריית גת נאשם בתקיפת קשישה

5.8.2018 / 9:55

עוברת האורח בת ה-77 עברה בפארק שכונתי בעיר כשהותקפה ללא כל סיבה. היא פונתה לבית החולים לאחר שנחלה בפניה ובכל חלקי גופה. טיפות הדם הובילו את השוטרים אל ביתו של החשוד, שהתפרע בטרם נעצר והובא לבסוף לחקירה

קשישה בת 77 שהותקפה ללא סיבה בפארק בקריית גת. דוברות המשטרה, אתר רשמי
עברה בפארק שכונתה כשהחשוד החל להכות אותה. קורבן התקיפה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

כתב אישום יוגש היום (ראשון) נגד צעיר בן 24, תושב קריית גת, שנעצר לפני כשבועיים בחשד לתקיפת עוברת אורח קשישה בפארק שכונתי בעיר. על פי החשד, הקשישה, בת 77, טיילה ברחוב כשהותקפה ללא כל סיבה עד למצב שבו היא נזקקה לאשפוז בבית החולים.

מהחקירה עלה כי החשוד חבט בפניה, וכשנפלה ארצה לא חדל והמשיך לבעוט בפניה ובכל חלקי גופה. צוותי רפואה הוזעקו למקום ופינו את הקשישה אל בית החולים.

עוד בוואלה! NEWS:
"עם ישראל לצידנו": המחאה המאחדת ביותר שראתה כיכר רבין זה שנים
ניסיון התנקשות בנשיא ונצואלה: רחפני נפץ התפוצצו בזמן נאומו
דיווחים בסוריה: מדען בכיר חוסל בפיצוץ מכוניתו בחמאת

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בבירור נסיבות המקרה ועקבו אחר כתמי הדם, שהובילו אותם אל ביתו של הצעיר. הוא אותר כשדם טרי על ידיו. לדברי המשטרה, החשוד, שהבחין בשוטרים שהגיעו לעצור אותו, החל להתפרע תוך ניסיונות לתקוף אותם ולגרום נזק רב לרכושו בדירה, אך לבסוף נעצר ונכבל.

החשוד הועבר אל תחנת המשטרה בקריית גם לחקירה שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך בבית המשפט מעת לעת. עוד נמסר מהמשטרה כי עדויות וממצאים פורנזיים שנמצאו בזירה ועל נעליו של החשוד קשרו אותו למעשה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully