וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח כפול במוסד לדרי רחוב בנתניה: מטופל דקר למוות שני בני אדם

על פי החשד, המטופל דקר לפני כמה ימים את חברו לחדר ועטף את גופתו בשמיכות. במהלך היום נכנס החשוד למשרדו של מנהל המוסד ורוצץ את ראשו. המטופל שהה במקום כי לא נמצאה לו מסגרת אחרת - למרות שלא מדובר במוסד טיפולי

עריכה: שניר דבוש

מטופל במוסד לטיפול בדרי רחוב בנתניה חשוד שגרם היום (חמישי) למותם את אחד מחבריו ולמנהל המקום. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע ברחוב מסדה בעיר קבע תחילה את מותו של המנהל, ולאחר מכן אותרה גם גופתו של הדייר הנוסף כשהיא עטופה בשמיכות.

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד דקר למוות את חברו לחדר ככל הנראה יכמה ימים קודם לכן. חשד נוסף הוא שרצח המנהל התרחש היום בזמן שהחשוד היה בחדרו. מהחקירה עולה כי הוא הכה את המנהל באמצעות חפץ קהה ורוצץ את ראשו.

עוד בוואלה! NEWS:
200 מטר מהגדר: צה"ל חיסל 7 מחבלי דאעש חמושים בגבול בגולן
שבועיים לפני חתונתו: אריאל נהרג בתאונת דרכים בשומרון
תקרית חמורה בפולין: נפץ הושלך לעבר משלחת נוער ישראלית

חשד לרצח בנתניה: עובד במוסד נרצח. דוברות מד"א, מד"א
זירת האירוע בנתניה, היום/מד"א, דוברות מד"א

החשוד מוכר ומטופל על ידי משרד הרווחה ומשרד הבריאות כלוקה בסכיזופרניה. בשל מחסור במסגרות טיפול מתאימות הועבר בידי משרד הרווחה למגורים במחסה. מחר יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה. המשטרה הטילה צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

"זה לא יכול להיות, אבא שלי הוא הבן אדם הכי טוב בעולם", זעקה בתו של אחד הנרצחים שהגיע למוסד כמה שעות לאחר האירוע. "מי יכול היה לעשות לו דבר כזה?", תהתה.

עו"ד אבי כהן מהסנגוריה הציבורית המייצג את החשוד אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי אין לו ספק שמרשו סובל מבעיות קשות מאוד ולהערכתו אינו כשיר לעמוד לדין ואף ניסה לפגוע בעצמו. "לפני שנתיים הוא היה מאושפז במשך תקופה בבית חולים פסיכיאטרי ואני תמה כיצד שוחרר לאור מצבו", הוסיף. "בית יעל הוא מקום לדרי רחוב ולא מקום טיפולי. מהשיחה עמו הבנתי כי הוא אדם משכיל בעל תואר שני בפיזיקה ועבד בתכנות מחשבים עד לפני עשור, אז מצבו הנפשי הידרדר".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מוסד הגמילה בו התרחש הרצח הכפולה בנתניה, 2 באוגוסט 2018. שלומי גבאי
מוסד הגמילה בו התרחש הרצח/שלומי גבאי

סמוך לשעה 13:00 שמעו אזרחים צעקות סמוך למכון, המסייע לנגמלים משימוש בסמים. השוטרים שהגיעו בעקבות דיווחי האזרחים איתרו במקום את המנהל, בשנות ה-40 לחייו בעודו מחוסר הכרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, הבחינו כי הוא ללא רוח חיים וכי על גופו סימני אלימות קשים - ולבסוף קבעו את מותו בזירת האירוע.

לאחר מכן ערכו כוחות המשטרה סריקה נוספת במכון הגמילה, שבמהלכה גם אותרה גופתו של הדייר הנוסף מגולגלת בתוך שטיח.

"כשהגענו למקום ראינו בתוך המבנה גבר בשנות ה-40 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות קשים", סיפרה אנה ים שניר, פרמדיקית במד"א שהגיע למקום על העובד שנדקר. "הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עיריית נתניה: "פועלים להעברת השוהים לבתי מחסה אחרים"

מעיריית נתניה נמסר כי הרצח אירע במבנה השייך לעמותה פרטית בפיקוח משרד הרווחה, ובו שוהים כ-15 דרי רחוב המופנים אליו בידי מנהל הרווחה בעירייה. עוד נמסר כי "העירייה, בתיאום עם משרד הרווחה, דואגת בשעות אלה להעביר את השוהים לבתי מחסה אחרים ברחבי הארץ.
הארוע החריג נבדק כרגע על ידי המשטרה ואנו איננו יכולים להרחיב בנושא".

(עדכון ראשון: 14:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully