וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שבועות לפני חתונתו: אריאל נהרג בתאונת דרכים בשומרון

2.8.2018 / 14:09

זה היה אמור להיות היום השמח ביותר בחייו של אריאל דרסינובר, בן 21 מפתח תקווה. בעוד שלושה שבועות היה אמור להינשא לבחירת לבו. אולם, בתאונה קטלנית שאירעה הלילה בין משאית לרכב שבו נסע, נהרג והותיר את קרוביו המומים "במקום לשמוח עם אריאל ביום חופתו, אנחנו בוכים"

אריאל דרסינובר, בן ה-21 שנהרג הלילה בתאונת דרכים בצומת הכניסה ליישוב ברוכין. באדיבות המשפחה
אריאל נהרג בתאונה קטלנית שבועיים לפני יום חתונתו/באדיבות המשפחה

אריאל דרסינובר, בן 21, מפתח תקווה, נהרג הלילה (חמישי) בתאונת דרכים בצומת הכניסה ליישוב ברוכין, על כביש 446 שבשומרון. התאונה הקטלנית אירעה בין רכב פרטי שבו נסעו אריאל וחברו לבין משאית. כוחות שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לשניים ופינו אותם לבית החולים בלינסון בפתח תקווה. לאחר ניסיונות החייאה ממושכים קבעו את מותו של אריאל. חברו פצוע במצב בינוני.דרסינובר הובא למנוחות היום אחר הצהריים בבית העלמין סגולה בפתח-תקווה.

התאונה הקטלנית אירעה שלושה שבועות בלבד לפני יום חתונתו של אריאל עם בחירת לבו, אפרת. "במקום לשמוח וללוות את אריאל ביום חופתו, אנחנו בוכים, כואבים ומלווים אותו לקבורה", אמרה בעצב בשיחה עם וואלה! NEWS מעין, קרובת משפחתו של אריאל. "עד לשעה זאת אף גורם מטעם המשטרה לא יצר איתנו קשר כדי לספר מה קרה שם בדיוק, ומה הוביל לתאונה הקשה. זה צומת בעייתי, אנחנו מחכים לשמוע את נתוני החקירה".

עוד בוואלה! NEWS
200 מטר מהגדר: צה"ל חיסל 7 מחבלי דאעש חמושים בגבול בגולן
ליברמן למקורביו: "אבחר ברמטכ"ל שלא נעלב, שאומר הכול בפנים"
תקרית חמורה בפולין: נפץ הושלך לעבר משלחת נוער ישראלית

פרמדיק מד"א דור ששון שהגיע לזירת התאונה סיפר כי שני בני אדם שכבו בקרבת הרכב הפרטי וסבלו מפגיעות קשות. "אחד מהם היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית", הוסיף. "הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית החולים במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה מתקדמות שם לצערנו הרופאים ניסו להאבק על חייו אבל נאלצו לקבוע את מותו". עוד הוסיף ששון כי "הפצוע השני מהרכב שנפגע באורח קל עד בינוני פונה גם כן לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה. נוסעי המשאית נבדקו בשטח ולא נזקקו לטיפול רפואי".

הרב יוני לביא, רב הקהילה של אריאל סיפר בעצב: "לפני יומיים הניח אריאל בתיבת הדואר שלי הזמנה לחתונה שלו ואתמול הוא נקטף בפתאומיות בתאונת דרכים נוראית. בלי הסבר, ללא מילים, ברגע אחד. אריאל הוא מהאנשים היותר איכותיים, צדיקים, אידאליסטיים ומתוקים שהכרתי. עם המון רוח וברק בעיניים". עוד סיפר הרב, על בית המדרש לנוער שהקים אריאל בעירו. "הוא עשה הכול בתום ובענווה, במסירות ובחריצות ובחיוך שלא נגמר - ופתאום דממה, הכול נגמר", אמר. "במקום חתונה תתקיים הלוויה. כמה נורא. כמה עצוב. פרח כזה, מהנשמות הטהורות והיפות של דור הגאולה".

הזמנה לחתונה של אריאל דרסינובר, בן ה-21 שנהרג הלילה בתאונת דרכים קטלנית בצומת הכניסה ליישוב ברוכין- מטושטשת. באדיבות המשפחה
ההזמנה לחתונה שנקטעה בטרם עת/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully